Ja, dan zou ik ook wel per twee of eventueel 3 in een les willen. Maar dan nog eens 50 euro voor koffie en een rondleiding? Dat is wel duur hé.. Mama en papa komen nl. ook graag mee dan.
Die 50€ voor de koffie en de rondleiding zal wel mee vallen, gezien wij het kunnen delen... Met 10 man, kost het nog maar 5€...
Kan je niet zeggen dat hij allemaal brave hard werkende ruitertjes zijn, die deze unieke kans niet willen missen? En dan veel slijmslijm... alleen de winter vind ik niet zo leuk, dan nog liever ergens einde winter, rond maart of zo...
roosje78
Geplaatst: 03-09-13 12:49
Denk dat het ook wel handiger is om met z'n tweeen of drieen in een les te zitten gezien de hoeveelheid mensen. Anders redden ze dat niet.
Maar december dus! Gaan we weer data prikken met namen?
Als het erg slecht weer is kunnen we altijd afzeggen,toch? Met 2 in een les is goed te doen.Denk dat de lessen 45 minuten zijn? Of is het echt een prijs per uur?Want dan zou 2 personen 45 minuten misschien een optie zijn? De 50 euro zal toch wel voor alle personen zijn?Niet p.p.?
En anders zorgen we voor eigen thee/koffie. Hahahaha. 2 of 3 in de les maakt t idd financieel te doen
Lieuwkje_90
Geplaatst: 03-09-13 13:34
Ohja, haha had ik nog niet aan gedacht dat die 50 euro voor iedereen was! Wel ik kom al met 3 personen normaal.
Ik stel maar wat voor...
Kunnen jullie mij het volgende laten weten?
- Naam van jezelf en je paard - Beschikbare data (keuze uit: 1/8/15/22/29 december - extra data mogen natuurlijk vermeld worden) - Niveau (aangezien we van groen tot grand-prix zitten hier ) - hoeveel personen denk je mee te brengen exclusief jezelf?
Ik zal beginnen: - Lien Teurfs en Soraya van het Trichelhof - ik kan alle zondagen van december - Z2 - 2 personen (misschien 4)
vur
Geplaatst: 03-09-13 13:51
Ik zou dolgraag mee willen, maar in december en dan in het weekend? Pffft. Wordt een lastig verhaal denk ik. Ik zal het moeten overleggen op mijn werk. Bovendien hebben we in december drie selectiewedstrijden en ik weet nog niet op welke dagen mijn klasse moet.
Ik weet niet hoe fanatiek ik in december nog kan rijden, ben bijna 15 weken zwanger...en je zit dan ook met feestdagen etc. Als het begin december is geef ik me denk ik nog wel op. Financieel inderdaad met 2 of 3 in de les, bij Alex ook per 3 en was toen volgens mij ook goed bevallen
Ik zou dan wel nog enkele dingen duidelijk vragen lienbono... Of je met 3en per uur kan, en of het daadwerkelijk per uur is. Rondleiding of dat pp is, of gewoon per rondleiding. Hebben wij anders nog een ander alternatief dan v Baalen? Bv Bartels, of weet ik veel wie nog meer...
Februari/maart haak ik zowiezo af, ben 26-2 uitgerekend, dus ben dan misschien erg druk met andere dingen haha
Lieuwkje_90
Geplaatst: 03-09-13 14:38
Bartels kan ik wel eens vragen als ik daar ben. Maar volgens mij doen ze daar enkel die 'clinic's' die ze daar voorstellen. En dan kan maar een beperkt groepje rijden. Ben niet van plan om 60 euro te betalen als ik zelf niet mag rijden
Verder zou ik wel eens graag naar Emmelie Scholtens gaan, ik ken wel iemand die lest bij haar. Het enige nadeel bij haar is dat ze maar een kleine binnenpiste heeft. Maar individueel is dat wel te doen. Daar zouden we dan misschien kunnen werken met een half uur les alleen. Als jullie dat graag hebben kan ik daar wel eens naar informeren.
Over Bartels hebben we het al eens gehad volgens mij. Ik dacht dat dat behoorlijk prijzig was en inderdaad, niet iedereen kon dan rijden. Zoiets staat mij ook bij.
December is voor mij ook niet te doen. Zowel op het werk als prive is dat een drukke maand.
Carolien gefeliciteerd!!!!!! Weet je al wat het wordt?
Andere suggesties zijn natuurlijk altijd welkom hé.
roosje78
Geplaatst: 03-09-13 15:59
Carolien, had je dat al eerder ergens verteld, of heb ik er dwars overheen gelezen? In ieder geval hartstikke leuk voor je! Gefeliciteerd!
Mijn voorkeur voor uberhaupt een clinic gaat uit naar februari/maart. December is gewoon een drukke maand en in maart kan het misschien al wel mooi weer zijn. Maar ik vind het nog steeds leuk om dit bij van Baalen te doen. We kunnen toch wel doorvragen? Dat is toch niet raar? Om dan maar meteen een ander te zoeken...
Dat was mijn plan ook wel. Maar voor diegene die in november graag nog ergens naartoe gaan kunnen we dat ook ergens anders doen hé?
Ik zou wel graag naar Van Baalen gaan in februari/maart..
vur
Geplaatst: 03-09-13 16:23
Februari, maart is voor mij in ieder geval ook goed te doen. En Van Baalen lijkt mij prima. Als 100 euro voor een uur is, dan is met 2 of 3 voor 45 minuten wel wat goedkoper. Alhoewel, 3 lijkt mij wel wat veel. En ach, een rondleiding geloof ik wel als het 50 euro pp is. Dan bekijk ik de plaatjes op internet wel.
Lieuwkje_90
Geplaatst: 03-09-13 16:33
Ik zal eens horen wat de mogelijkheden zijn ivm 60 min/45 min en 2/3 personen per les. En hoe dat zit met die rondleiding. Zal alvast melden dat we in het voorjaar gaan komen, en eventueel ook of ze dan data hebben waarop ze niet kunnen.