Ik heb weer eens slecht nieuws te vertellen, vanmorgen kwam ik op stal, en is altijd even rennen en snel voeren en de dames naar buiten doen, maar tot mijn grote schik! wilde faith niet uit stal! ik naar hem toe en hem geroepen liep hij zwaar kreupel! hij heeft ook een flinke wond bij zijn hals een kleine op zijn hoofd en eentje boven zijn oog! onze knappe faith! nu is de dierenarts geweest vanmiddag en heeft hem een kuur gegeven voor de pijn want been was erg warm , god zij dank geen verdere vermoedes van ernstig letsel maar wel even de blijkbare daders boos aan gekeken , nu staat hij lekker op stal bij te komen , ik ga dus niet met faith zondag reizen, misschien willen jullie (fotografen) mijn andere fell pony zien , maar anders kan ik helaas niet mee.
NinaCharlie
Geplaatst door de TopicStarter: 29-03-12 20:37
Ik heb tegen Loonew gezegd in PB dat ze gewoon haar andere fellpony mee kan nemen als ze dat wil.
Ik heb ook een probleem! Capriole staat nu weer lekker zonder deken nu het warmer is, maar nu heeft ze vastgelegen in haar stal en zit ze onder de wonden en er zit ook eentje precies waar het zadel zit... Het liefst laat ik dat eerst even goed helen voordat ik het zadel er weer op doe! Ik kan wel mijn andere paard meenemen: Collina, wat vinden jullie daarvan?
Ilona
Geplaatst: 30-03-12 11:51
Weet iedereen van de eigenaren dat ze mogen komen zondag? Heb een paar eigenaren al een tijdje niet meer gezienin het topic, zou een beetje stom zijn als ze vergaten haha!
Nee niet Capriole! Maar Collina ziet er ook erg leuk uit!
Owja, nog 1 vraagje;) hebben mensen liever knotjes of losse manen? (ik neem gewoon allemaal kleuren dekjes en badages mee en dan kunnen jullie kiezen!)