Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
EngeltjeS schreef:Ik heb echt geen idee, ik heb op het werk mijn werkschoenen aangetrokken, een paar meter gelopen, en ineens een verschrikkelijke pijn.
Ik kan wel gewoon lopen, maar als ik even mijn enkel wil "rond" draaien, dan schiet de pijn er in. Het is niet blauw, warm, of dik... Zal morgen weer over zijn (hoop ik!)
Jolien, uit je duim zuigen??
tijgerr91 schreef:Oh wat een gedoe allemaal zeg jolien! Hee nadine zag ik je nou wel of niet vanavond op mn werk bij de gamma??ik wist t niet cker dus durfde t niet te vragen hihi
nee ff googele en je komt achter heel wat dingen Jildou
nou ilk ga naar mn bedje toe!! Truste!!
Jolienn schreef:EngeltjeS schreef:Ik heb echt geen idee, ik heb op het werk mijn werkschoenen aangetrokken, een paar meter gelopen, en ineens een verschrikkelijke pijn.
Ik kan wel gewoon lopen, maar als ik even mijn enkel wil "rond" draaien, dan schiet de pijn er in. Het is niet blauw, warm, of dik... Zal morgen weer over zijn (hoop ik!)
Jolien, uit je duim zuigen??
Jaa, omdat ik dat gesprek nooit gehad heb, en ze perse wil dat ik dat verslag maak, voor 00.00! Ik had al een voorstel gedaan dat gesprek dit moduul te voeren en dan daarna een versalg te maken. Maar dat wilde ze niet.. Nouja dan niet...