Nans ik kom pas begin van de avond... t is voor mij aardig eindje rijden en ik ben smorgens bij mn zus in zutphen. Moet msiddags de paarden voeren en verzorgen, douchen, spullen pakken en dan nog zeker 2 uur rijden naar jou toe... Weet niet hoe laat je normaal eet, maar voor 18.30 ben ik er niet (gok ik zo) dus als jullie eerder eten, geen probleem dan neem ik wat mee voor onderweg.
Slapen doe ik wel, maar waar maakt me niet uit... bed, bank, luchtbed... Ik hoef dus alleen mn kussen mee te nemen?
Nell jou verjaardag red ik niet, dan heb ik al Harry Potter filmnacht met mn filmclubje...
Linda... ik ga je in de agenda zetten en proberen die datum leeg te houden...
Ik ben 29 augustus jarig, mochten mensen zich geroepen voelen om dat te vieren laat maar weten dan zoek ik wel een datum...
Nanne
Geplaatst: 06-12-11 20:46
Iloon,
Geeft niet! Ik vind het al lang hartstikke leuk dat je komt!
Even kijken hoor..
Er blijven 5 mensen slapen. Ik heb een logeerbed, matje, slaapplaats naast mij, 2 banken en San neemt een luchtbed mee.
Ik heb een tweepersoondekbed, eenpersoonsdekbed, slaapzak en fleecekleden.
Miss is het handig als je een slaapzak oid mee kan nemen?
En maak je over eten maar geen zorgen. We kunnen op je wachten en anders bewaar ik eten voor je.
Nans, ik kan helaas niet komen... Heb eind van de middag een verjaardag waar ik écht heen moet, 's avonds met mn instructeur mee op spring concours (had ik blijkbaar een tijd geleden al beloofd, nooit opgeschreven en kan het me ook niet herinneren...). Ik baal echt ontzettend, maar vind de treinreis eerlijk gezegd te lang (en te duur) voor 2 uurtjes bij jou...
Heeeel veel plezier dit weekend ladies! En laat elkaar een beetje heel.
Nel & Linda; Ik ga alles heel goed natrekken voordat ik ja of nee zeg, om dit soort stomme dingen te voorkomen Ik ga het zeker proberen!
Marlies, bij jou ben ik er zeker! Dat is allemaal wat makkelijker plannen omdat het zo dicht bij is. Vanaf hoe laat ben ik welkom en heb je nog speciale wensen?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-11 20:32
Nel, maakt niet uit hoor.
Marloes, je mag zaterdag of zondag komen, maakt mij niet uit. Vanaf 11.30. En rustieke kaarsen in natuurtinten zijn welkom. Maar ik heb voor in de keuken eigenlijk zo vleeswarenhouder nodig. Waar je kaas enzo in kan bewaren. En aardappelschilmesjes en een dunschiller...oh! Een vergiet voor de pasta! Ik heb toen mijn arm verbrand toen ik de pasta afgoot.
Yonker
Geplaatst: 30-12-11 23:15
Ik zou graag willen weten wie van jullie 7 januari op mijn verjaardag komen....
Ik heb nog 4 plekken over om te slapen.... echter hoop ik wel dat jullie een luchtbed ofzo hebben