uhm, ligt eraan hoe groot je pony / paard is en hoeveel ervaring je hebt in de bossen en vooral de duinen, het kan er nogal hard aan toe gaan. een kleine pony past daar dus sowieso niet bij. oja en wees voorbereid.... ik win! haha
maar idd ligt eraan hoeveel ervaring je hebt, hoe groot de pony is, hoe de pony zich gedraagt in een grote groep.. en of je zelf tegen een fikse rengalop kunt wat die komt er zeker..!!
Haha die van de laatste keer was ook oneindig, heel de vlakte over. Toen we dachten dat onze paardjes moe waren gingen ze nog een keer... haha, zeker de terugweg
Haha die van de laatste keer was ook oneindig, heel de vlakte over. Toen we dachten dat onze paardjes moe waren gingen ze nog een keer... haha, zeker de terugweg
Ik ga in ieder geval mee hoor , met 1 of 2 mensen aanhangsel(Janine die de vorige keer ook mee was en maxime(maximee@bokt), en als het dan lukt nemen wij Sandor en Sarina en 1 huurpaard mee, en dan rijd ik de heenweg op sandor ofzo en de terugweg op sarina en janine/maxime de heenweg op sarina/sandor en de andere terugweg op sandor/sarina(bvb.)