Samantha in de ochtendgroep QeeunE in de ochtendgroep Sorsie in de ochtendgroep en Chrisjjj in de ochtendgroep (die heb ik net geregeld komt met haflinger)
En dan Chayen in middaggroep Debora middaggroep Marit in middaggroep en anna in middaggroep
xDebora
Geplaatst: 13-10-12 11:44
Ik snap het niet helemaal meer; In de ochtend hebben we genoeg fotografen; Fair komt samen met EngeltjeS, maar heb het rooster nog niet kunnen veranderen. In de ochtend hebben we niet genoeg modellen; Chayen kan 'sochtends niet, hiervoor moet nog een ander paard komen.
In de middag hebben we niet genoeg fotografen; er zal 1 alleen moeten fotograferen, want groepjes van 3 is denk ik niet handig. Maar we zijn tussendoor toch met z'n allen? En je hoeft niet helemaal alleen een paard op de foto te zetten, degene die bij het paard staat kun je toch ook gezellig mee kletsen? Of is het iets foto technish, dat jullie in groepjes van 2 willen? In de middag hebben we wel genoeg modellen; op het rooster klopt het zo toch?
In de middag mogen de fotografen zelf groepen bedenken; De bestaande groepen voor 'smiddags: Elvi_Elisa en KirstenVosje Fair en EmmyJoyce Die nog moeten kiezen: Nadineex, Roomz en MXLISSA.
Ohh, dus ik moet het schema omgooien? Welke boktnamen moeten nu naar de middaggroep? En welke naar de ochtend? Dan zal ik het omruilen..
Nadineex
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-12 11:46
Nou godver Samantha kan niet meer die zou misschien met QueenE meerijden maar nu rijdt Chrisjj daar mee, dus Samantha heeft geen vervoer dus nog een model minder in de ochtend
Ik kon mee als ik met Emma mee kon rijden maar het nieuwe model wat jullie geregeld hadden rijd nu met Emma mee.. dus t komt op hetzelfde aantal modellen neer want nu kan ik niet meer mee..
Nadineex
Geplaatst door de TopicStarter: 13-10-12 11:52
Nee want Chrisjj rijdt nu opeens met QueenE dus Samantha kon niet meer..
Maar, het is toch het eerlijkst dat Samantha gewoon met QueenE meerijdt, want die heeft toch als eerste gereageerd? Dan hebben we nog een model nodig voor de middaggroep, maar dat kan die bonte pony zijn?