Haha, maar daarvoor moest je je gebruikersnaam en wachtwoord opgeven en iedereen zn wachtwoord in een lijstje laten zetten lijkt me niet zo'n goed idee
Zou 't wel erg vet vinden als iedereen inderdaad met een sticker met boktnaam ging! Anders herken ik sowieso niemand
_Tara_ schreef:Misschien het handigst om of helemaal voorin of helemaal achterin en dan onder of boven te gaan zitten of wij stappen bij ro in en dan moet ro maar even half uit de trein hangen en zwaaien Yellowfish schreef:Ik kom langs Utrecht jaaa mee mee mee
_Tara_ schreef:Zou 't wel erg vet vinden als iedereen inderdaad met een sticker met boktnaam ging! Anders herken ik sowieso niemand Wij hebben stickers op de zaak, dus ik neem wel een sticker mee met mijn Boktnaam.
xDramaQueen schreef:_Tara_ schreef:Misschien het handigst om of helemaal voorin of helemaal achterin en dan onder of boven te gaan zitten of wij stappen bij ro in en dan moet ro maar even half uit de trein hangen en zwaaien Yellowfish schreef:Ik kom langs Utrecht jaaa mee mee mee Ro?