Maar nogmaals, het ligt zeker niet aan je leeftijd hoor. Eén van de meiden bij ons in de organisatie die zich het hardst inzet is 15

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sodeletuut schreef:Pff mensen kan het hier niet een beetje gezellig blijven? Oké, misschien is het een inschattingsfout geweest van de organisatie over de tijd die ze nodig hebben om dit evenement te organiseren. Maar dat komt denk ik mede door de steeds veranderende organisatie. Wat heeft het nou voor zin om te blijven discussiëren wiens fout dit nou is? Laten we ons gewoon verheugen op de rit, en de organisatie aanmoedigen, want zo hebben zij er ook niet zo veel zin in denk ik.. Dus laten we weer gezellig doen?..
Suus_ schreef:Ik bedoel meer de manier waarop. Is gewoon verre van netjes naar de organisatie toe.
Check je berichtje op de vorige pagina, wie ben jij om je op zo'n manier vragen te stellen aan die meiden en persé antwoord erop wilt?
Zelf een smoesje beginnen waarom er zo op jou geantwoord wordt, terwijl als je gewoon chille berichtjes plaatst niemand naar je leeftijd kijkt.
Zo dacht ik er toen eigenlijk de vorige keer ook over met nog een paar, toen je ook vanuit het niets met vanalles kwam.