En bedoel je satesaus Leane? Dat maakt ik nooit, geen idee....kan je dat niet gewoon opwarmen? Of bedoel je echt stokjes sate? Die kan je toch kant en klaar kopen?
We zijn met 8 geloof ik dus ik heb voor iedereen sowieso 1 stuk vlees van elk soort. Het maakt mij niet uit of ik dezelfde eet of allemaal verschillend...iedereen heeft tot nu toe 3 stukken vlees. Ik hoef er niet zoveel..en we hebben genoeg bij-voedsel.
Dat zou heel fijn zijn Carola...ik heb wel vuur maar geen aanmaakblokjes ofzo. We hebben ook geen haast, er hoeft ook niet zoveel vlees tegelijk op de BBQ hoor...anders beginnen we toch gewoon op tijd...hoe laat wil iedereen eigenlijk naar huis?
En ik heb maar een kleine tafel om alles op te zetten dus ik moet even kijken of ik wat kratten leeg kan halen en die neer kan zetten...moeten we daar de spullen maar op leggen ofzo.
En er werden 4 stoelen meegenomen toch???
Onali
Geplaatst: 31-07-09 17:05
Hmm wij hebben hier zo'n stenen ding, ook niet geheel weg te slepen door Toto
Nanne
Geplaatst: 31-07-09 17:06
Ik neem er zowiezo drie mee!
Moest nog even kijken of de 4e er bij paste.
Nou, we kunnen dan mooi rustig aan eten. Zitten we ook niet in een x vol.
Nee daarom...zal ik wel of niet nog meer vlees halen? Ik heb anders nog wel een stoel maar die is eigenlijk te netjes/duur om buiten te zetten maar als je er maar 3 meekrijgt dan maakt het niet zoveel uit. Het blijft toch droog.
C_arola
Moderator Over Paarden & Markt
Geplaatst: 31-07-09 17:09
Bbq, aanmaakblokjes en kolen zal ik wel meenemen. Heb alleen geen bbqvork ed.