Ik zag voorbij komen om met meerder naar de mac te gaan o.d., ik moet alleen wel na het bowlen weg, heb verjaardagen en slaap ook nog eens niet thuis Zoals t er nu naar uit ziet kan ik niet mee bowlen, maar neem mn camera dan wel mee
Ik kan helaas niet mee, ik zit vanaf woensdag met een keelontsteking thuis. Zit net voor t eerst achter mn laptop. Ik ga het risico niet nemen dat ik me nu iets beter voel en dan zondag weer helemaal ziek ben want ze hebben me hard nodig op t werk.
Sorry mensen maar ik heb besloten om ook niet mee te gaan. Ik zat al te twijfelen maar vond dat ik het niet kon maken omdat Rosa met mij mee zou rijden. Heb o.a. 2 verjaardagen en slaap niet thuis wordt anders veel te veel haasten voor mij. Veel plezier morgen!
sorry maar ik ga toch ook niet mee hadchet al tegen eline en miek gezecht, maar moest het ook nog even ierin zetten. mijn moeder en vader (!!!!) zijn 21 jaar getrouwd en ze willoen daarvoor uiteten...... veel plezier jullie!!
Mensen mensen Ik had dit niet verwacht, zo zonde, waarom nu opeens een hele rits van afzeggingen? Ik zelf heb ook afgezegt ja, daar ik sowieso niet zou gaan bowlen en nu op een verjaardag zit (ja ik zit bij iemand anders op een verjaardag te bokken). Dit vind ik echt jammer
Ik hoop dat de mensen die zijn gegaan het wel gezellig hebben!