Boktmeeting in 't Gooi (23 februari)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Op welke dag gaan we de Gooimeeting houden.......

Zaterdag 15 Februari
2 (11%)
Zondag 16 Februari
1 (5%)
Zaterdag 22 Februari
1 (5%)
Zondag 23 Februari
13 (76%)

Totaal aantal stemmen: 17

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-03 20:21

He gatver, wat jammer nou Huilen een nieuwe datum kan niet uitblijven vind ik............

Eventueel meeten op de dagcamping vind ik ook een leuk idee, er is daar een klein tentje waar je lekkere warme choco kan drinken Ik zit nu te wachten op een reactie van Dynamiek en Tiko of zij nog wel willen rijden, anders sta ik morgen voor jan joker te wachten Haha!

Dus meiden zeg maar wat het word............... laat het me even weten....

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:36

Wij weten alleen niet hoe we op de camping komen.
Gaan we zowiezo nog pannenkoeken eten?

*Komt er net achter dat cap nog in pats kast ligt dus aan de ene kant wel beter dat we geen paarden kunnen huren Haha!*

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:41

Heel jammer, het leek er echt op dat het er eindelijk eens van kwam! Nieuwe datum moeten we zeker snel afspreken!

Ik heb ook géén idee hoe ik bij die dagcamping kom, ben helemaal niet bekend daar.

Het lijkt me zowieso wel heel leuk om nog 's avonds pannekoeken te gaan eten! (Of Mcdonalds Tong uitsteken)

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:50

Als we de volgende keer gaan, wil ik wel op pats!
Kunnen we niet ee keer op de hoorneboegseheide rijden Schijnheilig

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:55

Ik ben meteen volgeboekt morgen Bloos
We kunnen een nieuwe datum prikken!!Is er geen andere manege om paarden te huren? Niet voor morgen natuurlijk maar voor een andere datum. Heb een beetje een hard hoofd in De boshoeve.!

Vind het behoorlijk balen in ieder geval!

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:13

Hoi,

Ik heb net Napoleon gesproken, en we vinden het toch eigenlijk leuker om met de hele groep te gaan rijden, dus we gaan morgen niet rijden, maar we gaan het verplaatsen, zodat iedereen mee kan rijden. Aardig van ons he *LOL* . Dan kan Megahan en Navy alsnog mee, mits ze nog mee willen natuurlijk Haha!

We moeten eventjes een nieuwe data prikken, misschien is het verstandig dit over een maand te doen zodat we zeker weten dat de vorst en de vries niet meer aanwezig zijn.

Maandag heb ik mijn agenda tot mijn beschikking en kan dan pas kijken wanneer het mij uit komt. Ik heb wel een drukke agenda omdat er veel wedstrijden aan zitten te komen.

Ymke, kan je over een maand wel paarden bij de boshoeve huren? Kan jij dat nagaan?

Misschien is het ook verstandig dat de titel van dit onderwerp eventjes veranderd wordt naar verplaats Verward kan iemand dat doen?

Kom maar op met jullie datas, zodat we een volgende meeting vroegtijdig kunnen plannen, dan staat ie alvast.

Prettig weekend

Melissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:42

Oke verschuiven vind ik een goed idee, dn kan margreet ook mee (omdat ze deze datum niet kon!)

Jammer, maar helaas.
(Ik wil boktpaarden zien!!! Haha!)

Tiko

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 21:55

ik weetn ie wat ik zal doen....ik vind het echt goed kl*te..
Ik snap dat niemand er wat aan kan doen, maar toch....tis erg jammer

Ik kan morgen wel, ik heb vervoer, maar ik weet niet wat slim is..ik moet het snel weten, want adners moet ik vervoer afzeggen...

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 22:02

Tiko,

Ik heb begrepen dat napoleon je een pbtje gestuurd hebt
Of je morgen nog kwam.

Ik haar laten weten dat ik morgen niet ga.