Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jetske schreef:LaFunkyJazz schreef:Als ze slim is doet ze dat niet, en tis is slimmer dan een heel wannabe leger bij elkaar, want dat zijn jullie niet waard. Jullie hebben over kinderachtig zijn en luisteren, een beter milieu begint bij jezelf.
Ach stel je niet aan. Je kent ons niet eens zit niet bij ons in een topic. Oordeel niet, ga iemand anders lastig vallen.
Frozenstar schreef:Nee maar ik snap het niet.. dat is het nou juist. Tussen jou en Tis is het allang weer goed en hier komen overal ineens mensen vandaan die opkomen voor haar (wat niet slecht bedoeld is neem ik aan), maar daardoor ontstaat nu dit gezeik hier, terwijl er NIKS aan de hand is.
LaFunkyJazz schreef:Als ze slim is doet ze dat niet, en tis is slimmer dan een heel wannabe leger bij elkaar, want dat zijn jullie niet waard. Jullie hebben over kinderachtig zijn en luisteren, een beter milieu begint bij jezelf.
nikje schreef:je zal mij niet meer zien in dit topic! dit niveau is mij iets te laag. suc6 nog met jullie jullie kusjes en zoentjes