Dan staan we gewoon allemaal naar onze schoenen te kijken. Al kijk ik liever niet naar mijn schoenen omdat ik dan bang ben dat anderen er ook naar gaan kijken en ik heb nogal een grote schoenmaat dus dan schaam ik me altijd..
En hoe groot zijn jullie? Want op school ben ik nogal groot voor 'n brugger, dat vind ik niet zo leuk want dan steek ik altijd boven mijn vriendinnen uit.. ben 1.68 ongeveer.
Ik ben 1.72 ofzoiets, maar tegen mij wordt ook altijd gezegd dat ik klein ben. Ik moet wel twee uur in de trein ofzo. Ik zie er niet super opvallend uit en ben niet echt verlegen. Ohja, ik denk dat ik mijn fel gele rugtas met sultana pop eraan meeneem, dus ik ben vast herkenbaar:p
haha ik zal ook niet veel groter worden, ik groei gelukkig nog wel, schat zelf rond de 1.67 , maar mij moeder is maar 1.57 en mn vader maar 1.80 dus echt groot word ik ook niet
Tsja, ik groei nog wel een beetje maar ook niet heel veel meer
Mijn moeder is 1.68 en mijn vader 1.78, ook niet echt lange ouders dus. De schooldokter zei dat ik 1.75 zou worden, maar daar geloof ik dus echt niks van