Brabant meeting Rucphense bossen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miekelover

Re: Brabant meeting Rucphense bossen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 17:24

gelukkig is het topic weer open. Het was zo stil. Ik ben altijd in voor een modderig bosritje.

Gooi er maar paar datum in

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 18:58

Als het morgen droog is ga ik in ieder geval om een uur of 9 richting bos, ik kijk wel wie ik tegen kom onderweg... Haha!
Op tijd zwaaien hè? Doei! Je herkent me vast wel; Ik ben die gek op die blauwe Belg!

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 00:28

Ik doe niet mee morgen, ben bekaf van een dag klussen en er ligt nog veel werk te wachten morgen.. Chubby mag ff niksen Knipoog

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 13:39

Nou, dat was geen succes vanmorgen... een of andere mountainbike club had natuuurlijk weer een rit uitgezet precies over de paden waar ik langs kom. 1200 stuks waren er ingeschreven volgens zo'n oversteekman... Boos! De eerste paar kilometer ging het nog wel, maar langs de Zundertse weg, waar ik langs rij om naar de Rucphense bossen te gaan, kwamen ze steeds dichter langs gescheurd, en natuuuurlijk gingen ze het bos in waar ik dat normaal ook doe...
Ach ja, dan gaan we maar rechtdoor richting Visdonk... FOUT!!! Paar honderd meter verderop kwamen ze het bos weer uit, en kwamen weer achter mij aan. Ik heb er nog een paar achterna geroepen of ze ook DIRECT tussen d'r achterbenen konden parkeren? Zó kort kwamen ze langs ons af. Bo werd op den duur behoorlijk hyper van dat ges(p)uis van die fietsen. Nou heb je op die weg een mooi breed fietspad, waar ik dus in de berm reed. Maar aan de kant van de berm staan ook huizen met grote honden, waar ze wel eens van schrikt als ze zo druk is, dus ik ben in de nog bredere berm gaan rijden tussen het fietspad en de weg. Dat doe ik wel vaker en Bo vindt dat helemaal geen probleem. Vandaag dus wel. HYPERBOOOOO!!!
Op een bepaald punt heb je op die weg van die prachtige drempels liggen, en laat er nou net een auto laagvliegend over die drempel knallen toen ik erlangs reed met HyperBo... Zij zijn groot en ik is klein! Bo springt mega opzij, landt midden op het fietspad, waar net op dat moment natuuurlijk zo'n MB-er voorbij geraasd komt, nou, die zijn broek zat ineens een stuk strakker bij de poepert! Haha! Gelukkig is er verder niks gebeurt, maar ik kan je wel vertellen dat ik me niet zo happy voelde met een Belg die onder je uit wilt, een MB die bijna onderuit gáat, en nog een paar honderd van die sukkels in ons kielzog... Ik ben zodra het kon afgeslagen en ben binnendoor terug gereden (die MB schrok echt zo hard; die ligt nu ergens aan de zuurstof Haha! die houdt voortaan wel afstand! Clown )

Corellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 13:50

Nagelbijten / Gniffelen dat was geen fijne rit nee !

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 18:58

Ai, niet echt fijn dus.
Wij zagen ook de hele groep mountainbikers toen we naar mijn paard gingen. Ik zei nog tegen mijn vriendin dat ik blij was dat ik geen buitenrit vandaag gepland had. Nagelbijten / Gniffelen

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 19:34

Ja inderdaad. Ik was bij _Eveline, en wij kwamen in zo'n groep terecht. Die vonden dat we harder moesten fietsen, maar wij reden harder op doodnormale stadfietsjes, ik zelfs op een kinderfiets. Huilen van het lachen

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 20:53

Jeetje AM, gelukkig ben je zonder verdere ongelukken thuis gekomen! Wat is dat toch met die fietsers in het najaar, houden die van blubber ofzo?

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-08 08:19

Dat was een behoorlijke wilde rit AM! Gelukkig idd zonder kleerscheuren thuisgekomen. Ik had MB eigenlijk iets hoger staan dan wielrenners, omdat ze meestal rekening houden met het feit dat een openbaar bos ook door anderen gebruikt wordt. Helaas dus... Mag Dhr. MB nog blij zijn dat ie niet achter Bregh terecht kwam, die wil dan namelijk nog wel eens uithalen.......Nu hoeft ie zich wrs alleen te verschonen....

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 23:16

valt beetje stil het topic

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-08 13:21

helaas wel ja...
alleen als het zo hard waait als nu hou ik het voor gezien, dan weet ik zeker dat ik ergens in de sloot lig, met of zonder paard Clown

kweet niet of het van het weekend beter is?

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:00

Ik kan ook wel meeten in de Rucphense bossen Ja!
Kan daar opzich wel heen rijden als het moet!

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-08 21:47

Ik ben er vandaag geweest vertrokken thuis in Nieuwmoer (België) met nog twee ruiters, even rustpauze voor de paardjes terwijl in 't ossekopje onze honger gestild hebben. Vertrokken iets voor 11u en juist toen het donker werd terug thuis. En het toppunt kwamen daar nog 3 Belgische ruiters tegen die we kennen uit Zoersel.

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-08 15:15

Leuk zeg Inn Haha!!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:14

Schrijf mij voorlopig maar af, en zeker deze winter. Peerd staat in kliniek momenteel, er is flink wat zand uitgehaald operatief en er moet nog een berg uit..... Gaat gelukkig relatief goed, ze staat prima daar en wordt zeer goed en zeer kundig verzorgt, maar toch... ze staat niet thuus. Huilen ...

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-08 20:35

Breghje schreef:
Schrijf mij voorlopig maar af, en zeker deze winter. Peerd staat in kliniek momenteel, er is flink wat zand uitgehaald operatief en er moet nog een berg uit..... Gaat gelukkig relatief goed, ze staat prima daar en wordt zeer goed en zeer kundig verzorgt, maar toch... ze staat niet thuus. Huilen ...

Oei dat is niet zo leuk maar hopelijk komt alles goed. Ik heb ooit een shet gehad met zandkoliek. Die is wel niet naar de kliniek gegaan maar ik heb er een hele nacht mee rond gelopen nadat hij door de veearts genoeg parafine-olie had opgegoten gekregen. Hij mocht zeker niet gaan liggen, maar liet zich regelmatig gewoon neervallen zoveel pijn had hij ondanks de pijnstillers. De veearts zei het is erop of eronder en een operatie is wel heel duur voor een shet.
s'Morgens kon ik echt niet meer op mijn benen staan en heb ik met paletten aan elkaar te binden een stand gemaakt waar hij niet in kon liggen. En ben even gaan rusten. Toen ik nadien ging kijken hinnikte hij al en toen de veearts terug langs kwam was hij bijna weer de oude.

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 08:31

Dank je wel Inn! Ik heb er goede hoop op dat ze het redt, zaterdag toen ze de ok inging gaven ze haar slechts 50% en ze is er nog. Het is een taaie donder, dus hopelijk mag ik haar over een weekje ofzo lekker in haar eigen omgeving tot op het bot verwennen!

Michelle_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 09:21

jeetje diaan! sterkte!!! Het zit breghje ook niet mee!

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 09:30

Mies_Apollo schreef:
jeetje diaan! sterkte!!! Het zit breghje ook niet mee!

Nee, we hebben niet echt ons jaar geloof ik Rolleyes . Gelukkig hebben we een fantastische omgeving om in te revalideren, en ben ik in het laatste geloof ik al prof aan het worden. Haha!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 12:02

zullen we on topic blijven

Breghje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 12:54

Dat ik niet meekan wegens een ziek paard lijkt me on topic? Ik meld me toch af?

Inn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 14:19

Af en toe een beetje afdwalen kan geen kwaad zeker al is het om het topic wat levend te houden en de contacten te behouden. Als we elkaar uit het oog verliezen komt er nooit een een gezamelijk ritje. Knipoog

Gaat er iemand één van de volgende zondagen?

Anne Marie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 19:25

Met dit weer? Hmmm, nee voorlopig even niet... Cool
Sorry, ik ben een watje... Haha!

miekelover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-08 19:49

nouja zeg. lekker door de plassen in het bos draven. ik ben geen watje hoor haha

lonniejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-08 20:22

Met dit stormachtige weer vind je mij niet in de bossen hoor Nagelbijten / Gniffelen