Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Je herkent me vast wel; Ik ben die gek op die blauwe Belg!
De eerste paar kilometer ging het nog wel, maar langs de Zundertse weg, waar ik langs rij om naar de Rucphense bossen te gaan, kwamen ze steeds dichter langs gescheurd, en natuuuurlijk gingen ze het bos in waar ik dat normaal ook doe...
Bo springt mega opzij, landt midden op het fietspad, waar net op dat moment natuuurlijk zo'n MB-er voorbij geraasd komt, nou, die zijn broek zat ineens een stuk strakker bij de poepert!
Gelukkig is er verder niks gebeurt, maar ik kan je wel vertellen dat ik me niet zo happy voelde met een Belg die onder je uit wilt, een MB die bijna onderuit gáat, en nog een paar honderd van die sukkels in ons kielzog... Ik ben zodra het kon afgeslagen en ben binnendoor terug gereden (die MB schrok echt zo hard; die ligt nu ergens aan de zuurstof
die houdt voortaan wel afstand!
)
dat was geen fijne rit nee !

!
! 
... Breghje schreef:Schrijf mij voorlopig maar af, en zeker deze winter. Peerd staat in kliniek momenteel, er is flink wat zand uitgehaald operatief en er moet nog een berg uit..... Gaat gelukkig relatief goed, ze staat prima daar en wordt zeer goed en zeer kundig verzorgt, maar toch... ze staat niet thuus....

Mies_Apollo schreef:jeetje diaan! sterkte!!! Het zit breghje ook niet mee!
. Gelukkig hebben we een fantastische omgeving om in te revalideren, en ben ik in het laatste geloof ik al prof aan het worden.