straat krijgt een rolberoerte met al die auto's Is nog echt een wijk waar iedereen geloof ik wel 3 parkeerplekken per woning ... die dus nooit gebruikt worden
3 plekken per woning? Crisis zeg... Bij ons rekenen ze met 1 plek per woning - lang leve de jaren 70, terwijl iedereen toch al minstens 2 auto's heeft. Wij zijn niet de enigen bij ons in de straat met 4 auto's zeg maar
de overkant bij ons hebben allemaal een garage + oprit. Bij ons schuin voor de deur hebben we al 6 parkeerplaatsen, waar wij 2 auto's en de buren 1 op hebben staan. De rest is meestal leeg
Ik zou heel erg graag de jongens ook eens willen ontmoeten! Maar ik moet tot 15 uur werken dus denk dat dat te laat gaat worden. Ga je op zondag toevallig niet nog naar de jongens toe Sjaak??
Ik kom dus gelijk na mn werk en geen idee hoelang de reis duurt, ik gok 1 uur met de trein dus denk dat ik rond 5 uur wel op t station kan zijn. Hoe kom ik er dan verder?
Ik blijf dus ook heel graag logeren! Wil je nog wat weten? Denk dat ik dus ook geen boodschappen mee kan doen maar ik ben met alles blij qua ijs Ik zou het fijn vinden als er sate-spiesjes zijn met saus, dat vind ik erg lekker! Voor de rest maakt t me niet zo uit Wat is het budget? 15 euro weer?
Ik ga dus idd mee shappies doen, ligt er wel aan hoe vroeg ivm trein- niet van plan om 7u 's ochtends in de intercity te stappen Welk station moet ik precies heen? Dan zoek ik uit hoe lang het duurt en dan kunnen we kijken wat handig is qua aankomsttijd
Slaapzak en luchtbed is op zich geen probleem om mee te zeulen (heeft iemand een pomp?), zolang ik er niet mee in de bus hoef heb ik daar weinig last van
Voorkeur: speklappies B&J alles behalve de fruitsmaakjes ( ). En qua drinken zuup ik alles behalve bier
Drinken: coooolaaaaa Verder ben ik niet veelijsend. Voor mij hoef je trouwens geen speklapjes mee te nemen. Ik vind worstjes, hamburgers en spiesjes lekkerder... maar ik eet niet zo heel veel vlees. Stokbrood en lekkere salades zijn ook heerlijk!
Tijd etc weet ik eigenlijk nog niet... en blijven slapen hangt er ook af of ik de volgende dag wel of niet een andere afspraak heb, maar ik kan me wel inpassen op een of andere manier. Ik ga vrijwel zeker met de auto en kan op de heenweg wel iemand oppikken van een station (min of meer op de route Als je vanaf station Maastricht of Middelburg gaat staan zwaaien... sorry )
Nou, als ik er nog 's ochtends wil zijn moet ik uiterlijk 8.53u de trein Is volgens OV minimaal 2 uur en 47 minuten reizen Op zich wel grappig, alle latere treinen met dezelfde verbinding doen er 3 minuten langer over
Maar enfin, als ik om die tijd de trein pak ben ik er om 11.40u. Is dat wat? Veel eerder de trein pakken wil ik eigenlijk liever niet, weekend he
Ik blijf niet slapen, kruip zaterdagavond bij W. in de caravan Ga ook niet mee naar de jongens, dus ik kom gewoon als jullie thuis zijn, hoe laat dat dan ook moge wezen Ergens namiddag ofzo?
Ik denk dat dat een mooie tijd is vien Ws zijn wij in de ochtend toch even op stal om de jongens iig te rijden en later met de rest die mee wil te voeren.
Dan houd ik dat voorlopig aan Sjaak, vind het zo wel fijn qua tijd
Bereid ik me vast mentaal voor op de treinreis terug ook Justy Tenminste, ik neem aan dat het eventueel meerijden terug dan sowieso ook geen optie meer is?
Laatst bijgewerkt door Vientje op 27-07-08 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt