Charlie blijft normaal gesproken wel 'binnen de lijntjes', behalve als er geen stroom opstaat dan gaat ie er onderdoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Silfanoo schreef:Mandarijn schreef:Hahaha ontsnapt die zoveel dan ?
geen idee, maar als er zo veel shetlanders komen, dan kan er niet een schrikdraad die 1 meter hoog is staan
Citaat:Wie mee willen:
# Marije (wisky_bokjes) - Neemt geen paard mee
# Claudia (mandarijn) - Neemt Lys mee, neemt miss. Charlie mee
# Yvanka (yffiej) - Neemt Pepper mee
# Nathalie (silfanoo) - Neemt Silfanoo mee
# Tania (vanny_) - Misschien Bandit mee
# Melissaaaa (melis_) - Neemt Tommy mee
melis__ schreef:Silfanoo schreef:
geen idee, maar als er zo veel shetlanders komen, dan kan er niet een schrikdraad die 1 meter hoog is staan
Nou daar kan tommy dan zo onderdoor lopen
natas_joy schreef:ow hier ben ik
uhm.. ik weet niet of de paarden er allemaal heen kunnen.. want ze kennen elkaar niet en ik weet niet of ze allemaal samen kunnen.. maar als het heel moooi weer is kunne we wel in de schuur slapen.. ik zal het wel met me ouders nog een keer bespreken !
Silfanoo schreef:Voor Pepper moeten we oppassen
Yvanka wist je nog de 1ste of 2de dag dat je pepper had in de kleine paddock achterin?
WiskyBokjes schreef:Is het nou al wel zeker dat het bij natas is?
Mandarijn schreef:WiskyBokjes schreef:Is het nou al wel zeker dat het bij natas is?
Ze zou het toch nog een keer gaan overleggen met haar ouders ofzo ?
Yffiejj schreef:Silfanoo schreef:Voor Pepper moeten we oppassen
Yvanka wist je nog de 1ste of 2de dag dat je pepper had in de kleine paddock achterin?
De 1e dag ja
Dat die dr meteen onderdoor ging
natas_joy schreef:uhm.. me vader geeft niet erg veel antwoordt XD hij is motorrace aan het kijken .. haha
maar even serieus.. stel : de paarden mogen mee wat kunnen we dan gaan doen ? hier zijn niet echt ruiterpaden,bossen of zoiets.. en het slapen zou misschien wel kunnen want is het niet mogelijk voor 1 dagje ?