Maar dat is andersom even goed hè

Ik word soms ook totaal niet verstaan en dan voel ik me ook een beetje stom. Maarja Ontopic
@ Miemserik klopt. Ja ff denken volgens mij heb ik na 27 mei alle tijd

@ Denise je was me voor
Het spijt me Anne

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Anne_x schreef:Ik ben geen middelbare schollier![]()
Munnie schreef:Ik wil graag even gelijk halen.....
Nagini: Voor ons moet het heel normaal zijn om te zeggen daar rij je langs op als je da tegen een Amsterdammer zegt snapt die er niks van je rijdt ergens niet op maar langheen dan maar da kan nie want je rijd ergens heen of langs niet langsheen..... Maare je bent het nu dus wel met me eens dat iedereen accent heeft ???:P
Munnie schreef:Wha ha ha straks krijgen jullie nog een slotje wat erg....... Maare ik ga toch na vrienden maar ik heb een accent dat zeker maar jij ok!!!
Munnie schreef:Wha ha ha straks krijgen jullie nog een slotje wat erg....... Maare ik ga toch na vrienden maar ik heb een accent dat zeker maar jij ok!!!
Miemserik schreef:Bij vistaprint kon je geloof ik gratis (wel verzendkosten van 2.45 betalen) een t shirt bestellen met een foto met tekst oid erop en dan kon je op de achterkant je naam zetten in verschillende designs, ook met een nummer enzo (net als een voetbal t shirt)
Miemserik schreef:of bart moet opschieten met de merchandise
Denise schreef:Is het nu definitief dat we naar de Efteling gaan? Weet iemand toevallig of daar met het OV makkelijk te komen is? Lijkt me ook wel handig ( niet alleen voor mij).
Denise schreef:Is het nu definitief dat we naar de Efteling gaan? Weet iemand toevallig of daar met het OV makkelijk te komen is? Lijkt me ook wel handig ( niet alleen voor mij).