xLaus_ schreef:zie je room al voorop
als jee vliegles wilt moet je vooral room *meppende pony* voorop zetten
Pff rustig aan hoor! Ik zeg toch ook al; laat maar !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xLaus_ schreef:zie je room al voorop
als jee vliegles wilt moet je vooral room *meppende pony* voorop zetten
Martine_m schreef:1 ding is wel fijn marlies... ratino is niet bang voor karren!
Martine_m schreef:vind ik ook hoor marlies! maar we moeten gewoon ff kijen wat het handigste is.. ga je niet ook gewoon mee op de fiets?
Citaat:Graag onderstaand schema gebruiken zodat het voor mij overzichtelijk is dat ik weet wie er komt:
1 Dynamiek, merrie, paard, kan niet bij andere paarden, overnacht in Harskamp, en bbq mee
2 Martine_m, Ratino, hengst, paard, kan inprincipe bij ruinen, overnachten in Harskamp, en bbq mee, verder heb ik mijn hengst de fiets mee!
3 NImmy, ruin, paard, kan overal bij, overnachten in Harskamp, bbq mee
4 Max, Ruin, paard, kan overal bij, overnachten in Harskamp, bbq mee
5 Whitepanther, Ilan, ruin, pony, kan overal bij (maar liever geen merries), overnachten in Harskamp, BBQ mee!
6 Sronnie, Micra, stalen ros, kan niet bij paarden, afhankelijk of ik lunch/eten ga verzorgen overnacht ik, sowieso bbq.
7 M_Vainqueur, Vain, ruin, paard, Kan overal bij, Overnacht in Harskamp(snachts stal), bbq zowiezo!(ik heb al gezegd dat ik het nog niet 100% zeker weet of ik kan)
8 xlaus_, Kevin, pony, Ruin, Kan overal bij, overnacht in Harskamp en dus BBQ!
Nimmy schreef:marlies je edit... tenten en zooi kunnen we donderdag al brengen... dus dat zit goed, eten/ drinken is wel heel handig om mee te nemen...
moeten we gewoon ff afwachten of room nog meegaat, dat is nl ook nog niet zeker, gaat die niet mee is het heel leuk om met kar te gaan... hoeft tine ook niet op dr stalen hengst