Mystica schreef:Ik ben echt bang voor vreemde grote paarden![]()
Jij hebt Ewalda toch?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mystica schreef:Ik ben echt bang voor vreemde grote paarden![]()
x_Marr schreef:Mystica schreef:Ik ben echt bang voor vreemde grote paarden![]()
Jij hebt Ewalda toch?
Citaat:Nr. - Naam - Buitenrit/ uit eten/ maakt mij niks uit
1. natasja/ uit eten
2. elina / buitenrit
3. Marriët / buitenrit
4. Bernadette/ wil beide wel, maar ligt eraan waar we de buitenrit willen houden en met wat voor paarden
5. selma / maakt mij niks uit
6. carmen / buitenrit!
7. Hanke / Buitenrit !!
natasja1991 schreef:de groep wordt te groot en ik weet niet of er wel zoveel paarden te huur zijn... heeft er iemand een website van de plaats waar we die paarden huren, en mag je zonder begeleiding.
het lijkt me sterk dat ze die paarden aan iedereen meegeven
1. natasja/ uit eten
2. elina / buitenrit
3. Marriët / buitenrit
4. Bernadette/ wil beide wel, maar ligt eraan waar we de buitenrit willen houden en met wat voor paarden
6. carmen / buitenrit!
7. Hanke / Buitenrit !!
8. Aniek / uit eten
natasja1991 schreef:hoezo niet dan ???
1. natasja/ uit eten
2. elina / buitenrit
3. Marriët / buitenrit
6. carmen / buitenrit!
7. Hanke / Buitenrit !!
8. Aniek / uit eten
9. Leonie / maakt mij niks uit en ligt er aan
natasja1991 schreef:mag wel een beetje actie in zitten tijdens het rijden, alleen niet druk.
bijv. bij op stappen steeds wegdraaien of bij het poetsen steeds stap naar voren en weer terug of een paard waar overal van schrikt.
en bovendien als er teveel mensen meegaan, dan kunnen we ook geen paarden huren, want we weten niet hoeveel er te huren zijn
Mystica schreef:Ik weet idd ok niet of dat met die halsters me wel bevalt. Dat zijn van die dingen waarmee je ook een bit aan een voorbrenghalster vastmaakt, en die dingen zijn niet veilig.Hebben ze daar geen hoofdstellen ofzo? Of mag je evt zelf een hoofdstel meenemen?