Over je aanbod moet ik even goed nadenken Kel. Ik weet sowieso nog niet hoe ik het ga regelen voor Flapse.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Lotje85 schreef:Haha, echt maf dat ik gisteravond die uitnodiging kreeg, terwijl ik net voor mezelf besloten had om mee te gaan die middag
Over je aanbod moet ik even goed nadenken Kel. Ik weet sowieso nog niet hoe ik het ga regelen voor Flapse.

Nl van degenen die betaald hebben.

Dat kon ook gewoon makkelijk, als ik 1 week op voorhand de precieze details maar doorgaf.

VInd het ook wel erg spannend, omdat het iets geheel nieuws is voor mij en vos. We rijden eigenlijk alleen maar buiten, dus dat is geen probleem. Al ben ik wel benieuwd hoe ze in een groep is, want wij rijden eigenlijk altijd in ons uppie of met 1 ander paard. Kijken of ze zich een beetje kan gedragen als echte miep-merrie
Ze staan vanuit daar op stro. En toen ik twee jaar terug ging, stond Laura (Wittepit) haar paard ook op zaagsel, en dat had ze zelf meegenomen.
(even overleggen met het thuisfront
) Maar dat laat ik jullie zo snel mogelijk weten.
Leuk dat je iig interesse hebt en het gaat uitzoeken 
) /// Hester en Wiet, met een scheidingslijn in het midden.

Des is namelijk niet zo'n held bij andere paarden... Die gaan hem plagen. En met Aman kan hij goed op de wei, hebben we al ervaren, dus dan is het verder nog even afwachten of Dewi hem ook met rust laat. Verder idd geloof ik allemaal merries
Mijn merrie durf ik niet snel bij een ander paard te zetten, dus een scheidingslijn is prima. Als ze dan wat kleiner staat maakt mij niet zo veel uit
Ik ga echt de auto stamp en stampvol laden
Moet er dan ook stroom op staan of niet? Want dan moet ik even een paar van die losse handvaten opzoeken, heb ik ook nog liggen hoor, daar niet van. 

Als ze snachts buiten zou staan dan zou ik het er wel op willen hebben (maar ze staat dan op stal), maar volgens mij moet het ook wel gaan zonder stroom als het een merrie is aan de andere kant (of ik moet haar heel verkeerd inschatten nu
).
)