Dat realiseerde ik me ook, helaas iets te laat Hengel nog steeds naar een OW ofzo, dat blijkt maar weer
Maar ok, weekend staat dus vast op 8 t/m 10 februari en wie tijd hebben mogen volgende week gaan zoeken naar nog meer huisjes op de Wadden. Fijn, zijn we iig al weer een stukje verder bij het regelen
Over het huisje, ik ben erg voor het huisje "V8485 t huisje Texel De Koog". Ik weet dat het niet de goedkoopste is, maar ik denk wel dat de extra kosten opwegen tegen het feit dat we pal naast het dorpje en het strand zitten, waardoor er een stuk minder heen en weer gereisd hoeft te worden. En hij is inmiddels ook een tientje goedkoper
Hierbij geef ik alvast mijn stem dat als het om dat huisje gaat, het van mij in elk geval geboekt mag worden. Nu de rest nog
(Overigens, faciliteiten: afwasmachine, DVD speler, ligbad en douche )
Als er qua aantal nou nog een persoon mee zou kunnen bedacht ik me dat Saskia (Naranga) misschien wel zin heeft om mee te gaan? Bijna iedereen kent haar van de 1e BBQ. Hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? Ik weet niet wat jullie daarvan denken?
We moeten er wel even rekening mee houden dat we dat huisje dus tot maandag moeten boeken hè, dus mensen die zin hebben kunnen nog een dagje extra blijven
Subtiel schopje, want ik denk dat er binnenkort wat knopen doorgehakt moeten gaan worden
Ik wil op zich wel boeken, maar zou het wel fijn vinden als er qua verder organisatie een meedenker is, want organiseren is toch niet mijn talent
We gaan op het moment uit van 8 personen, toch? Dan zijn er dus 2 keuzes:
Eierland: huisje in de polder, #douche # 4 slaapkamers # dorp, strand en duinen op enkele km (dus vervoer in auto of fiets is nodig) totale boekingskosten € 246,40 (ongeveer 31 euro pp dus, maar mogelijk extra vervoerskosten)
# 4 slaapkamers # ligbad (en douche) # 2e badkamer # 2e toilet # bij dorpje, duinen en noordzeestrand TOTAAL INCLUSIEF € 340, 40 ongeveer 42 euro per persoon.
Al moet ik zeggen dat dat bad wel heul fijn is... Die tweede dan maar doen? Ook vanwege 2e badkamer / toilet Als we toch met z'n 8-en of zelfs 10-en zijn...
Ja, dat lijkt mij ook fijner, 2e badkamer/toilet. We zijn toch met een heel stel meiden hè Maar in principe pas ik me aan, zolang het maar iig qua verblijf niet duurder wordt dan dat ongeveer
Ik vraag Naranga zaterdag of ze evt mee zou willen trouwens, dan ben ik een nachtje in Utreg
Niet om het één of ander, maar ik geloof niet dat je met 8 meiden heel erg veel in dat bad zult liggen... 2e toilet/badkamer etc vind ik dan weer wél handig.
Ik hoef niet op de bad-inteken-lijst, hebben jullie weer wat meer tijd. Paps en mams hebben een bad waar ik regelmatig gebruik van maak dus ben nooit zo onder de indruk van bad
Sowieso is badderen in je uppie saai, heb het dan na 10 minuutjes bubbeltjes kijken wel weer gezien