hier ook whaha we doen gewoon renesse da's zooo gaafgewoon met n groep wat paarden huren en t strand op !
Als we naar Renessa ga dan sla ik over Daar ga ik al heen en dat ligt voor mij aan de andere kant van Nederland..
Ik wil nog een keer shoppen, dat vond ik toch wel heel gezellig we moeten even een datum afspreken in de kerstvakantie?
Ik twijfel ook eerlijk gezegd.. zit krap in mn geld en wil dus Yann apart meeten, Maris, Wien en Tam En ik mot een nieuwe lens.
ja ik zit ook nogal krap met 't geld en als ik dan bekijk wat voor plannen ik allemaal heb voor de zomer Dan mag ik de loterij wel bijna winnen..
Ik denk ook dat ik deze keer oversla.Ik denk dat we het pas weer in 2008 moeten proberen, this wel weer heel snel na de vorige.
Paoline schreef:Ik twijfel ook eerlijk gezegd.. zit krap in mn geld en wil dus Yann apart meeten, Maris, Wien en Tam En ik mot een nieuwe lens. Het is toch gezelliger om met zn alle te doen?nja ik vind het zonde
ja maar ik wil foto's maken van Janno, Niceboy, Boris en maybe oph.. en die kan je moeilijk meenemen naar utrecht