Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Marinke_ schreef:Ja dat is wel beter dan Iorr,,
En even over het aantal " aanmeldingen " we houden gewoon 16 mensen aan die me ekunnen.. Als er meer komen dan 16, prima maar die komen op de ' reserve ' lijst ofzo. DAt als er mensena fvallen (wat toch wel gebeurt waarschijnlijk), evt. zij nog mee kunnen?
_Marinke_ schreef:Ja, als we gewoon 2 banen huren en die samen betalen... en verder het eten gewoon ieder voor zich, want de 1 eet/drinkt meer als de ander he?En van de mac wist ik niet sorry, kan me voorstellen als sommige daar niet heen willen dus gaan we gewoon bij kartplaza wat eten en drinken
We kunnen ook zeggen, iedereen mag maximaal zoveel drinken,, zoveel eten etc. en dat we dan gewoon inderdaad alles delen.. anders krijg je weer dat de een wat meer eet,, en dan betaalt iemand die wat minder eet juist weer voor die enzo... krijg je daar weer gezuer over..
DianneF schreef:ik ben nog nooit bij kartplaza geweest! ben benieuwd!!
heb er wel zin in!
_Jorien_ schreef:DianneF schreef:ik ben nog nooit bij kartplaza geweest! ben benieuwd!!
heb er wel zin in!
Niet!! Jy bent dom
haha! Maarja, kun jij natuurlijk ook niks aan doen
Iorrr schreef:Haha ja prima! Alleen dacht ik toch dat het de bedoeling was dat we eerst daar wat eten (patatje oid) en daarna bowlen???? Dus rond 18.00 uur wat eten en dan van 19.00 tot 21.00 uur bowlen??? En ik vind de kosten wel meevallen! We zijn met een hele groep! Twee uur plezier voor nog geen 10 euri valt wel mee toch!?