Jawel hoor Of ik krijg 2 kamers (1 met balkonnetje) of ik krijg 1 grote. Wat wel jammer is is dat ik overal verder vandaan woon behalve van Tessa dan. Stad is dichterbijer, vriendinnen, school, manege. Hoe moet ik dan op de manege komen, me ouders brengen me toch niet ;S
ben je gek, ik rij er toch niet meer en dan ga ik echt niet fietsen, en verder moet ik om half 5/5 uur weer weg om paarden binnen te zetten. Dan ga ik niet al om 4 uur weg om rond 5 uur ofzo thuis te zijn.
Heb geen andere oplossing, ga niet steeds met de trein en vanaf daar lopen ofzo. Kost ook veel geld namelijk. Maar ik bedoel dat ik niet de hele tijd heen en weer ga naar alles en iedereen, en dat ik ook niet alles op de scooter wil doen, ik wil ook een keer gebracht worden door me pa ofzo ergens heen, of dat mensen naar mij toe komen
okee ik heb nog 16 vrije uren over, dus 2 dagen die ik nog vrij kan nemen voor 31 december 2007. een koopzondag lijkt mij het beste om te doe, of een zaterdagmiddag. dus vanaf 12 uur ofzo in de stad. nu zijn er nog een genoeg weekeinden. de koopzondagen zijn de eerste van de maand maar ik geloof dat er binnekort weer elke zondag koopzondag is. Ik ben bereid mijn paardrijles naar de ochtend te zetten voor deze meeting. misschien dat sabine kan kijken wanneer ze in de ochtend moet werken zodat we die datums hebben.