Naaltje schreef:![]()
![]()
ik ga ook mee haha denk ik maar dan moet ik even kijken want draf ging wel goed aleen weet ik niet of hij wat doet in galop haha met zon hele groep
of gaan we gewoon stappe en drave
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Naaltje schreef:![]()
![]()
of gaan we gewoon stappe en drave
haha
Naaltje schreef:we gaan veel stappen. ilona heeft geen topconditie, en bicci is een stap-omahaha
denk dus dat je de galop van je lijstje kunt schrappen, dat doen we gewoon niet
ga vanmiddag nog ff aleen een ronde doen want hij moet nou wel weer ff doorkrijgen dat hij bbuiten moet werken haha
en dan kan ik de 18 mee zal vanavond tegen spa zeggen dat IK hem dan meeneem haha 11 nov neem spa hem al mee dus omstebeurt he
Bianca wordt gebracht met de trailer. Hoop dat ilona niet meer kreupel is. Dat is nog een beetje achter namelijk

Girlgamer schreef:Is er al een datum geprikt?
Girlgamer schreef:En hoelang is het rijden denk je? Hoelang hebben jullie erover gedaan de 14e?
Girlgamer schreef:Nee ik bedoelde toen jullie 14 oktober naar Valkenswaard kwamen met Ilona en Diddle.
dan ben je iig optijd

Naaltje schreef:nee, maar anders dumpe we ze bij jou toch?
whaha![]()
zo groot is het ook weer niet he
hahaha kenne er denk wel 2 of 3 op incl auto of zonder auto natuurlijk
biancailona schreef:ik snap hem tanja, maar denk niet dat ik naar valkenswaard kan komen de 14e. Kom je de 18e naar ons toe![]()
Angela ik denk dat corné trailer mee naar huis neemt. Dus scheelt weer
niet aankomende 14
sammykuh schreef:biancailona schreef:ik snap hem tanja, maar denk niet dat ik naar valkenswaard kan komen de 14e. Kom je de 18e naar ons toe![]()
Angela ik denk dat corné trailer mee naar huis neemt. Dus scheelt weer
eej bianca ze bedoelde 14 oktober dat is al geweest ahhaniet aankomende 14
komt miss omdat je op je werk snel zit bij te lezen of niet ?
sammykuh schreef:ahah ach ja ik lees soms ook wat verkeerd hoorkomt miss omdat je op je werk snel zit bij te lezen of niet ?

) Naaltje schreef:sam, zouden we bij jullie op de werft kunnen verzamelen?
durf het niet te vragen
(is 10 meter verder richting het liesbos mensen, dus geen probleem)
hij neemt namelijk de trailer mee naar huis