Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
De lijst schreef:1. Crossmonster bevestigd ?
2. JoyCiej007 bevestigd
3. Girlgamer
4. Rosita: bevestigd
5. mirjam_kl bevestigd
6. Dioxide bevestigd
7. marijkedam
8. PeruaansePas
9. jackgirl
10. _jorien_
11. kimlovemaggy
12.lisa_pluisje met auto bevestigd
13. Pretletter17 bevestigd
14. Duke bevestigd, mits ze oppas kan regelen
15. Marjolein_18 bevestigd
16. TITA
17. BrittKitt bevestigd
18. FROZENSTAR!!
19. _10_ Kan met Duke meerijden, maar heeft nog niet laten weten of ze dat wil.
20. Lotteke
21. Petulan
22. Miryamk
23. M_K
24. Stalgenoot M_K
25. GUARDIAN
Reserve bij uitvallen:
1. .sronnie
2. patsur
3. ma-rie-tje
kimlovemaggy schreef:Uhm was de datum nou bekend?
Snackie schreef:Helaas moet ik de 21e met mijn eigen paard daarheen,anders had ik het misschien intressant gevonden...
kimlovemaggy schreef:Uhm was de datum nou bekend?
ma_rie_tje schreef:Snackie schreef:Helaas moet ik de 21e met mijn eigen paard daarheen,anders had ik het misschien intressant gevonden...
Succes.
Ik kan alleen zeggen dat ik dus van de 1e excursie een goede ervaring heb van dit slachthuis.
Jij (en je paard) komen in goede handen terecht. Sterkte!
JoyCiej007 schreef:kimlovemaggy schreef:Uhm was de datum nou bekend?
jup, vrijdagochtend 5 oktober
lorelei schreef:ik weet niet of je mijn post al gelezen had,maar ik ben helaas ook genoodzaakt me terug te trekken
JoyCiej007 schreef:lorelei schreef:ik weet niet of je mijn post al gelezen had,maar ik ben helaas ook genoodzaakt me terug te trekken
is inmiddels geregeld, lorelei, bedankt voor je interesse, misschien andere keer? fijn dat je zo snel reageerde, zo houden we alles lekker overzichtelijk
Marjolein_18 schreef:Miryamk schreef:Wie kwam er ook alweer vanuit het noorden?
Aangezien mijn chauffeuse helaas niet mee kan....
Ik zou dan nog wel vrij moeten vragen op mijn werk maar dan wil ik wel zeker zijn van vervoer.
Ik kwam uit het noorden. Alleen ik moet wel met het openbaar vervoer.
Snackie schreef:Ja, ik vind het een goed topic, en ik zal deel 2 ook blijven volgen.
het is eigenlijk heel intressant!behalve als je zelf je eigen paard weg moet brengen,dan sta je er ineens heel anders tegenover...
lorelei schreef:hoop dat jullie weer een duidelijke leerzame indruk krijgen van het slachten.
het ligt ook nog wat gevoelig omdat mijn paard vorig jaar ook naar de slacht gegaan is.
openen jullie weer een topic als jullie geweest zijn?
Snackie schreef:dat is ook wel leuk dat hij zich dat herrinnerd.
Maar ze kunnen mij niet vertellen dat ookal is hij "slager"dat hij geen gevoel er bij heeft, want hij zal er heus wel emotie bij hebben dat dat dier aan zijn einde moet komen, niet dat hij daar staat te brullen,maar hij schijnt er echt met respect mee om te gaan