veel plezier jullie allemaal!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

01_Mexxlover schreef:mandy
esmee
penny
joy
rianne
dyanne
sherien
elmiran
idd mag je van mij de rit begeleiden zou ik zelfs heel fijn vinden omdat ik daar veder ook nog nooit ben geweest ik zet straks even het gehele adres op waar we afspreken!
.
. We kunnen e.v.t ook nog langs halte assel (snackbar) en een patatje bestellen. De paarden kunnen daar vast gezet worden (moet je wel rekening mee houden dat er soms een trein langs komt) wij gaan daar regelmatig heen, er staat daar een picknicktafel waar je kunt zitten. Dan gaan gewoon 2 mensen binnen bestellen en de rest blijft bij de paarden
.
... maar hoop dat ik met de vlgende rit wel mee kan
rijdt wel een stuk makkelijker.elmiran schreef:01_Mexxlover schreef:mandy
esmee
penny
joy
rianne
dyanne
sherien
elmiran
Lilian
ik denk dat ik toch mee ga met m´n kwpnr
zaterdag (vorige week) liep ze weer goed, maandag voor t eerst weer gereden. Haar bijrijdster is helaas op vakantie anders had ik die mee kunnen vragen. Heb nu dus een pony over. Misschien dat ik nog wel iemand weet die op haar mee wil gaan. elmiran schreef:zou leuk zijnik denk dat ik toch mee ga met m´n kwpnr
zaterdag (vorige week) liep ze weer goed, maandag voor t eerst weer gereden. Haar bijrijdster is helaas op vakantie anders had ik die mee kunnen vragen. Heb nu dus een pony over. Misschien dat ik nog wel iemand weet die op haar mee wil gaan.
zolang het maar gezellig is
. Hoe minder hoe harder we kunnen
.
anders rijden we er gewoon even langs.