Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Just_Me schreef:Djulita(eigenpaard)
Linda(huurpaard)
Joyce ( eigenpaard)
Mariska (eigenpaard)
Pressent, Victoria (huurpaard)
Saskia9(eigenpaard)
Viva06, Elvira (huurpaard)
Diandra (eigenpaard)
frankiej (eigenpaard)
Sorriso (eigenpaard, mits het schikt met werk)
Minihvj, Ingrid (huurpaard) (heel mischien eigen denk ook van niet)
Just_Me, Thari, (eigen paard)
Viva06 schreef:ik vind het ook wel goed hoorben alleen nooit zoon held met bellen naar een vreemd bedrijf
maarja dan spreken we om 1 uur af bij ad van bladel
Just_Me schreef:Djulita(eigenpaard)
Linda(huurpaard)
Pressent, Victoria (huurpaard)
Saskia9(eigenpaard)
Viva06, Elvira (huurpaard)
Diandra (eigenpaard)
frankiej (eigenpaard)
Sorriso (eigenpaard, mits het schikt met werk)
Minihvj, Ingrid (huurpaard) (heel mischien eigen denk ook van niet)
Just_Me, Thari, (eigen paard)
frankiej schreef:fototoestel neem ik ook mee, doe t wel in een heuptasje ofzo. In me broek past ie niet.
Enne ff wat anders: wat verwachten we van de rit? Ik bedoel zijn er bij die per se veel willen crossen/racen of die alleen maar willen stappen? Persoonlijk stap en draaf ik meestal met soms een vrij normale galop ertussendoor. Op t zand mag ie meestal zo'n 2 a 3 keer per tocht zo hard als ie wil. En dat gaat hard pfff. Als iedereen dat racen niet ziet zitten, dan doe ik t ook niet hoor. Verder: banjeren door water?: dan kunnen we naar een vennetje richting Loon op Zand of misschien naar de ijsbaan richting roestelberg - efteling. Ik weet niet of je daar met je paard in kunt plonsen??? Ook ik heb zin in de rit!!
frankiej schreef:als je ff het topic doorleest zul je antwoord vinden op je vragen behalve de leeftijden. Die staan bij de meesten wel in hun profiel. Ijsbaan zullen we dan maar laten zitten; dat vennetje moet toch wel lukken? Hoewel ik ben 1 keer een tijd aan het zoeken geweest en niet gevonden (hè Sorriso?). En dat terwijl ik er al vaker doorheen gereden ben.... 1x zelfs achteruit: meneer wilde niet vooruit erin nouja dan maar in z'n achteruit haha.
frankiej schreef:als je ff het topic doorleest zul je antwoord vinden op je vragen behalve de leeftijden. Die staan bij de meesten wel in hun profiel. Ijsbaan zullen we dan maar laten zitten; dat vennetje moet toch wel lukken? Hoewel ik ben 1 keer een tijd aan het zoeken geweest en niet gevonden (hè Sorriso?). En dat terwijl ik er al vaker doorheen gereden ben.... 1x zelfs achteruit: meneer wilde niet vooruit erin nouja dan maar in z'n achteruit haha.