aaa jullie mogen straks in december ook wel allemaal bij mij op kraam visite komenlekker taartjes eten....( of beschuit met muisjes eten)
Annetje schreef:Of we komen gewoon elke week bij iemand anders op de koffie Gezelliggg!!Maarre.. laten we dan maar 4x in het jaar doen ipv 4x in de maand
ik bemoei me er ffies niet mee tot jullie eruit zijn.al is mijn mening, de29e en daarna nog eens overdoen met iedereen die dan kan etc.
ladyjoy schreef:En dan doen we dat in... AMSTERDAM! Nee joh Den Haag, gaan daarna meteen met zijn alle naar het strand
Moeten we wel een restaurant oid hebben.En als het iets is wat ik lekker vind kom ik ook, Den Haag is goed te doen.
In Den Haag zijn zat leuke restaurantjes, zullen we anderd in Delft gaan eten. DAar heb je ook heel veel restaurants en cafés
Hahaha Delft is inderdaad ook wel erg leuk, ligt er een beetje aan wat er verder gedaan wil worden, Den Haag heeft natuurlijk wel een hoop opties Uiteten; Voorkeuren? Prijsklasses? Wat voor keuken?
Als het op een dag is dat ik mee kan, dan wel liever Den Haag voor mij. Het ís al ver en dan is Den Haag toch nog een stukkie dichterbij dan Delft En misschien een beetje dichtbij het station dan??