Ohhh, komp goe, heb zo te lezen al 3 slaapadressen En anders claim ik Justy's tentje wel, die bivakt daar ook in de buurt
Maar fijn, scheelt me sowieso al om 7 uur in de trein stappen ofzo
Voordeel van zo'n bus is dat je leuk samen de bus en uitleg belachelijk kunt maken En met 7 in 1 auto lijkt me niet echt handig dus met slecht weer stem ik voor bus, opsplitsen is niet leuk... Maar hoop op goed weer en boot + wandelen, dat lijkt me het tofst
Ben vorig jaar geweest met 30 graden en dat is echt al snel niet leuk meer Als je niet met eigen auto gaat kan ik de bus echt wel aanraden (wij hadden overigens een privebus (omdat het zo rustig was) ). De boottocht is gruwelijk saai Met de bus ga je echt tussen de dieren door (er zijn 2 routes en ze zijn beiden aan te raden!). Wandelen is ook erg leuk, maar bij de leeuwen kom je dan toch minder in de buurt Wij hadden bijv. gewoon een zebra die z'n kont ging staan schuren aan de bus. Echt heel grappig.
Ja, lijn 143 en 142 die voor t safaripark stopt (en bij Brenda ) Boot vond ik ook wel leuk, het is niet echt spectaculair maar wel even een lekker rustig moment en meestal staat er wel wat wind daar en dat is wel fijn
Hey! Met hoeveel mensen gaan we nu naar t safaripark? 6 zonder mij? (maar ik ga nu definitief WEL mee ) Ik heb iig goed "kosten-nieuws" voor jullie Als er nu 6 mensen zonder mij erbij geteld komen dan heeft ieder 50% korting Heb de kaartjes al in mn beurs zitten dus dat is echt echt zeker
Hey super! Ik weet niet of Sjaak nou definitief meeging, zo ja dan zijn we met 7 en als ze Arno meesleept zijn we met 8. Moeten we dan maar even kijken hoe we de kosten delen
Houden we het gewoon op 10 uur? Vienus en ik hadden het idee om misschien daarna nog wat te gaan eten, maar ik denk dat we gewoon maar moeten zien waar we zin in hebben tegen die tijd
Wat tof Fleur!!! 16,25 entree is wel heel erg duur zeg Maar zo valt het reuze mee.
Ik vind idd het samen nog wat gaan eten idee erg leuk, auto's genoeg bij dus we hebben alle mogelijkheden toch? Dat hoeven we dan ook niet zo nodig strak te plannen.
Ik zal het hier zo even overleggen. Qua tijd zitten we enigzins krap en ook voor de flat blijkt dat we ws toch nog een behoorlijk bedrag moeten investeren om het sneller verkocht te krijgen (lees andere keuken er in). Maar ik zal straks even overleggen
Samen eten wat mij betreft ook goed! Vien en ik zijn op de fiets dus ergens in Goirle/Tilburg (centrum of zuid) is goed! Het safarirestaurant is volgens mij wel heel duur!