Oww en ik zie nu net dat dit een hele andere mariska is haha:P
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
x_Marr schreef:Klaasje schreef:Marr en Laura; Ik weet niet waar jullie naar op uit zijn, maar zo te lezen een beetje ruzie zoeken e.d. Jullie weten beiden niet wat er in het vorige topic is geweest en halen conclussies ergens vandaan dat Joost mag weten, ik weet het namelijk niet.
Laten we het even gezellig houden, als je niet mee gaat hoef je hier ook niet te reageren, al helemaal niet als je een slechte dag achter de rug hebt, wordt de sfeer niet beter van.
Jij haalt de o zo gezellige sfeer weer naar boven
Iets van een topic van een halfjaar geleden hoef je niet weer uit de sloot te halen.
Bokt is een openbaar forum, dus als je daar een rit allen met 'gevorderde' personen wil maken kan je dat ook via msn doen of in dit topic zetten, maar je moet niet er iemand op aanvallen.
NinTaJeer schreef:@Flying_Angel: Dat lukt toch ook altijd met dat lange stuk galopperen in groepjes op kampMaar ik snap t wel... zeker als iemand wat minder ervaren is kan dat lastig zijn..
Flying_Angel schreef:NinTaJeer schreef:@Flying_Angel: Dat lukt toch ook altijd met dat lange stuk galopperen in groepjes op kampMaar ik snap t wel... zeker als iemand wat minder ervaren is kan dat lastig zijn..
Naja, dan moet er maar iemand die niet wil galoperen, een makke pony die wel blijft lopen.Zoals Frija die wil wel bij de groep weg
MarLottie schreef:eindelijk..
![]()
wat zijn nou leuke paardjes daar?
Flying_Angel schreef:MarLottie schreef:eindelijk..
![]()
wat zijn nou leuke paardjes daar?
Frija is wel leuk maar wel mak.
Olivia is leuk maar sloom en beetje saaiig
Tjikken is een leuke fjord
Maxima is heel leuk, maar supersnel.
Rapido is ook erg leuk maar ook snel.
Krista is leuk maar wel een kleintje, en gaat steigeren bij het stilstaan.
Wanda is wel leuk
Eeuhms verder nog heeeeeeeeeeeeeeeel veel mer
Britt_Sisi schreef:mijn ouders zeggen dat het misschien wel 100 euro kost om met de trein daarheen te gaan.. en dan ook nog daar rijden