Ik denk dat het handiger is als een paar personen alles inslaan (ik wil best helpen!) dan is alles gelijk op één plek en weet je ook wat je in huis hebt en zit je niet te tobben met wie wat meeneemt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
bliksem schreef:Kan je misschien vanaf de Hubo ook nog een routebeschrijving maken?
Het is heel erg omfietsen als ik langs de ijsbaan ga.
Li_lee_yang schreef:ik kan alleen route beschrijving van de auto vinden, en ga niet met me fiets over de snelweg,
woont iemand van jullie misschien vlak bij rijswijk? of een bekent punt in delft, bij t cld ofso?
blackpegasus schreef:wat voor limonade drinken jullie eigenlijk? en zijn er nog vegetariers onder ons?
blackpegasus schreef:wat voor limonade drinken jullie eigenlijk? en zijn er nog vegetariers onder ons?
blackpegasus schreef:en we slaan natuurlijk veel stokbrood en kruidenboter in.
suus_ schreef:http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q= ... &z=14&om=1
en misschien heel boeien vooor jullie ik woon hier http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&q= ... =addr&om=1
blackpegasus schreef:Klinkt ingewikkeld.dan kun je denk ik het beste over de zuideindseweg fietsen en dan langs stal smid en langs vandenberg roses. dan kom je op een gegeven moment een fietspad tegen aan je rechterhand. dat is hetzelfde fietspad dat bij mij uitkomt. ook hier 1x oversteken en dan is mijn straat aan de rechterkant.
Woplala schreef:Li_lee_yang schreef:ik kan alleen route beschrijving van de auto vinden, en ga niet met me fiets over de snelweg,
woont iemand van jullie misschien vlak bij rijswijk? of een bekent punt in delft, bij t cld ofso?Molenhuispad bedoel je? Mijn vriend woont daar naast en Shanti woont 2 straten verder, dus misschien kunnen we daar afspreken?
Citaat:ik woon ook in de buurt van Shanti, op het westplantsoen (stanislas). dus ik rijd graaaaaag mee
suus_ schreef:Is niet zo moeilijk shellAndwers fietsof loop je toch met mij mee
bliksem schreef:suus_ schreef:Is niet zo moeilijk shellAndwers fietsof loop je toch met mij mee
Ja lijkt me een goed plan.
Moet ik alleen even je huisnummer weten voordat ik weer bij je buren aanbel haha.
blackpegasus schreef:gelukkig kunnen er een hoop fietsen in mijn voortuin staan
blackpegasus schreef:o ja, de limonade gaat gewoon voor mijn rekening hoor. want ik haal toch altijd een hoop in huis. dan hoeven we alleen het vlees en de bijgerechten te verdelen. en met zijn 10en valt dat nog best mee.
Flurk schreef:blackpegasus schreef:gelukkig kunnen er een hoop fietsen in mijn voortuin staan
en waar zet ik mijn auto dan?
of zal ik ook op de fiets komen?
Flurk schreef:blackpegasus schreef:o ja, de limonade gaat gewoon voor mijn rekening hoor. want ik haal toch altijd een hoop in huis. dan hoeven we alleen het vlees en de bijgerechten te verdelen. en met zijn 10en valt dat nog best mee.
heb jij winkels vlak bij?
wil je anders wel helpen winkelen of zo