IndianaJones schreef:ja! hahaha je zei toch dat het voor jou wel te doen was, hihihi dus JA ben jij!
Nou, dan moet ik dus eerst maar eens zorgen dat ik een paard heb tegen die tijd en deze twee weekenden vast vrij houden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
IndianaJones schreef:ja! hahaha je zei toch dat het voor jou wel te doen was, hihihi dus JA ben jij!
Cheveyo schreef:Volgens mij zijn er nog best veel vaste kern TP-ers die zich niet hebben opgegeven.
Cheveyo schreef:Je moest me eens zien hihi, mijn medicijn heet TPka(l)mpertjes! hihi!!
Cheveyo schreef:Als we een beetje rekening met elkaar houden dan kan iedereen lol beleven aan dit weekendje. Misschien vindt niet iedereen alles even leuk maar dat hou je toch. Lol zullen we zeker hebben!
leonietje schreef:Cheveyo schreef:Als we een beetje rekening met elkaar houden dan kan iedereen lol beleven aan dit weekendje. Misschien vindt niet iedereen alles even leuk maar dat hou je toch. Lol zullen we zeker hebben!
Absoluut en het is ook een kwestie van elkaar vrij laten en van elkaar accepteren dat de een anders is dan de ander. En anders kan reageren maar dat is toch juist ook leuk !!!!
Pellie schreef:ik sta verkeerd, ik hoor bij het 1e weekend