.. Anders kom ik je wel ophalen samen met Marleen op die openplek, waar die 'béruchte hekje' stond
Die ik had gemaakt, maar die je niet durfde te springen
! (geintje!!!
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.. Anders kom ik je wel ophalen samen met Marleen op die openplek, waar die 'béruchte hekje' stond
Die ik had gemaakt, maar die je niet durfde te springen
! (geintje!!!
)
..
! Dus heb even dood leuk haar voicemail ingesproken
! _Martine_ schreef:oei!
die ga ik even beluisteren!
Alleen rook ik nog wel eens een sigaretje op de bok
.. Maar denk dat jij dan het beste gewoon met Joyce iets af kunt spreken.. bij haar ofzo? Anders moet je eerst naar mij en .. .. .. ..
Lijstje schreef:Linsey met Fire
Martine met Wagen (otje)
Joyce met Otje (wagen)
Mirjam met Sleipnir
Marleen met Macho
Sharona met Bonita
Daisy met Joy??
.. 
?! Wist ik niet *blond ..
..
Bovendien zou het wel heel fijn zijn als er een beetje rekening gehouden wordt met mij en de kar; hele smalle stijle bospaadjes gaat niet; wel pak ik bijv. de weg of het fietspad als jullie door de berm rijden, dat soort dingen. 
:D:D yeah, hoe zou het zondag worden??? We zullen het vanavond of morgen horen van pietje paulusma
.. Eindelijk!!
..
? 
maar ik zie wel

Laatmaar even weten!
Hehe vandaag heeft Skafti bewezen dat hij hoog kan steigeren....tja het was dan ook echt een eng bruggetje en niemand ging voorop....ahhhhh. Oh ja en ik heb in de vijverhof gestaan, dat durft hij dan wel....
we vertrekken zondag morgen om 8.15u naar Denemarken
Dus jammer maar helaas.. er komt vast nóg wel weer een boktrit!
Toch?
!
Dat witte huis.. Ik zal vandaag even Sharona vragen of ze nog wel mee gaat
..
..
..
..
..
.. 
die route rijd ik ook wel eens met Otje als ik in diepenveen ben. Maar hoelang doe je er ongeveer over vanaf de rotonde naar dat witte huis? Want tot de rotonde is het voor mij zo ongeveer 40 min. rijden, dan kan ik even helemaal uitrekenen hoelang ik er over rijd, dan kan ik ook gelijk even kijken hoelaat ik op de weide moet zijn, en hoelaat ik moet vertrekken.
Dan zorg ik dat ik ruim op tijd in de weide ben en vertrek, ik ben liever wat te vroeg dan te laat
!
.. Lees hieronder het verslagje (gekopieerd uit Deo topic)
..