Jeetje klinkt echt als een geweldig gezellig feestje!! Jammer dat het aan de andere kant van Nederland is, want ik had heeel graag gekomen . Gelukkig komen er genoeg foto's etc dus verslagjes zullen we hier wel te zien krijgen!
pff, wordt nog wel een heel geplan met routes enzo...zal ik straks maar al doen, en centen voor benzine niet vergeten... en heb ik wat gemist? bikini? dat heb ik niet hoor, tenminste daar durf ik me niet mee buiten mjin tuin te vertonen of het moest in een ver land zijn!
He MM je mag het ook inleggen op mijn duw driewieler???!!! Heb vanaaf de helft gescored.................Bij mijn stiefzusje......... Tante zoutem kopen maar gaat nu een pop aanschaffen
Ik denk.... dat ik een goede deal heb gemaakt met GJ Mits ik morgen terug een taxi heb??? *kijkt heeeeeel lief naar de een en naar de ander...*
GJ zet mij morgenochtend met Lieze tegen 10 uur af Paultje.. dan gaat hij voetballen en komt na de voetbal Lieze weer ophalen.. Dan kan ik los Maar moet dan nog wel weer naar huis...