Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
VivaLaVida schreef:Hmm okee.. Zo lang je m maar goed onder appel hebt want ik heb geen zin om een hengst in mn nek te krijgen.. (of n claim omdat mn merrie van zich af heeft getrapt)
what about 1 september??
duurt nog wel erg lang zeg...
cissie schreef:Als de hengst zich kan beheersen, vind ik het geen probleem! Tenzij mijn merrie op de datum van de rit hengstig is (zou toevallig zijn maar niet uitgesloten) dan ga ik niet mee.
@Zamora: dan ga ik ook met mn boomloos zadeltje, als het goed heb ik tegen die tijd (hopelijk al eerder) mn barefoot hoofdstel ben ik helemaal compleet![]()
@Vivalavide: Die rit was best leuk, ook mooie omgeving maar de groep was wel erg groot, was nog met mn oude peerdje die wel zin had in een galopje![]()
Djanna (haf) is niet zo'n racemonster althans nog niks van gemerkt
Zamora schreef:VivaLaVida schreef:Hmm okee.. Zo lang je m maar goed onder appel hebt want ik heb geen zin om een hengst in mn nek te krijgen.. (of n claim omdat mn merrie van zich af heeft getrapt)
what about 1 september??
duurt nog wel erg lang zeg...
euh ik zei toch dat ik tot 1 sep op vakantie ben
Er gaan geloof ik aardig wat merries mee..? Mijn ene merrie is zowieso al drachtig en die jonge die ik mee wil nemen als het mee zit ook...maar wat Rose zegt, als je m goed de baas bent dan vind ik het wel goed
Red_Savage schreef:Hoi mensen. Is er nog een plaatsje vrij voor iemand?
Ik heb alleen zelf geen paard...
VivaLaVida schreef:cissie schreef:Als de hengst zich kan beheersen, vind ik het geen probleem! Tenzij mijn merrie op de datum van de rit hengstig is (zou toevallig zijn maar niet uitgesloten) dan ga ik niet mee.
@Zamora: dan ga ik ook met mn boomloos zadeltje, als het goed heb ik tegen die tijd (hopelijk al eerder) mn barefoot hoofdstel ben ik helemaal compleet![]()
@Vivalavide: Die rit was best leuk, ook mooie omgeving maar de groep was wel erg groot, was nog met mn oude peerdje die wel zin had in een galopje![]()
Djanna (haf) is niet zo'n racemonster althans nog niks van gemerkt
oooh ik dacht toen met djanna! met mij ooken met sab
_Ro0sj_ schreef:haha nu bets weinig dat is wel jammer
Citaat:Cissie-------------met: Djanna----------gaat zeker mee----------------eigen vervoer!
Zamora--met: Zamora-- gaat zeker mee--eigen vervoer!
Vivalavida--met: Vivara--gaat zeker mee--eigen vervoer!
[/quote]Citaat:Cissie-------------met: Djanna----------gaat zeker mee----------------eigen vervoer!
Zamora--met: Zamora-- gaat zeker mee--eigen vervoer!
Vivalavida--met: Vivara--gaat zeker mee--eigen vervoer!
_ro0sj_--met:Dikie--gaat zeker mee--eigen vervoer!--