Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
) rayo schreef:Wow dat het dekje met zijn naam erop nog leeft....
Geloof je me dat het dekje origineel bodeaux rood is....(het is echt waar!!)
voor mij moeten jullie maar in mijnprofiel kijken
Kom trouwnes wel paardloos... ga mee met oscaa (me zusje) 

ik kom met nog 2
maar die zitten niet op bokt jammer genoeg! Ik ben te herkennen aan een babyroze dikke winterjas, een babyblauwe rijbroek en zwarte chaps
en donkerblond haar haha ! en ik ben de toeschouwer van evita! en floris
dankje
Toch maar wel.

& foto's maken van marije op kaatje
arans schreef:Citaat:Nancy_ met paard(herkenning: rood, donkerbruine pony, creme bontje onder het zadel)
Miszs_Kitty met paard(herkenning: oranje of wit, zwarte pony, bruin bontje onder het zadel)
Joscaa met paard (herkenning; in bruin setje met buberry pad)
arans zonder paard(herkening; helemaal in het rose)
ingeuh zonder paard, (herkenning; groene bomberjack, lang met blonde krullen. )
Marijkjuhmet paard (herkenning: appaloosa paard, heeft rood haar en sproeten,1.60 m lang, gewoon wit setje)
Sabientjuhh22 met paard (herkenning: fel oranje setje, vospony, staat aan dezelfde trailer als Nancy_ )
NonnyNancy manegepaard (of een schimmel of een bruine) (herkenning; in set, welke weet nog niet, opvallend)
Nicky__ Komt kijken( herkenning; loopt met arans mee, Beetje vaag kleurtje paars rood rijbroek met leren zit, En met waarschijnlijk gympen en een zwarte jas van Il dolce ofzoiets
)
Als die gene die zich nog niet hadden toegevoegd, dat ook ff doen hebben we volgends mij best veel mensen

Mizsz_Kitty schreef:rxnne neem je ook fotos van mij:P was met kur op muziek bij beukers samen met nadine
hoelaat moet je?

marije en ik zijn morgen al om 7 uur op stal
Natasja91 schreef:Als alles goed gaat ben ik daar van half 1 tot het eind om foto's te kunnen maken!!!!![]()
Herkennig: rode jas, camera
Natasja91 schreef:Als alles goed gaat ben ik daar van half 1 tot het eind om foto's te kunnen maken!!!!![]()
Herkennig: rode jas, camera