Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
rayo schreef:Wow dat het dekje met zijn naam erop nog leeft....
Geloof je me dat het dekje origineel bodeaux rood is....(het is echt waar!!)
arans schreef:Citaat:Nancy_ met paard(herkenning: rood, donkerbruine pony, creme bontje onder het zadel)
Miszs_Kitty met paard(herkenning: oranje of wit, zwarte pony, bruin bontje onder het zadel)
Joscaa met paard (herkenning; in bruin setje met buberry pad)
arans zonder paard(herkening; helemaal in het rose)
ingeuh zonder paard, (herkenning; groene bomberjack, lang met blonde krullen. )
Marijkjuhmet paard (herkenning: appaloosa paard, heeft rood haar en sproeten,1.60 m lang, gewoon wit setje)
Sabientjuhh22 met paard (herkenning: fel oranje setje, vospony, staat aan dezelfde trailer als Nancy_ )
NonnyNancy manegepaard (of een schimmel of een bruine) (herkenning; in set, welke weet nog niet, opvallend)
Nicky__ Komt kijken( herkenning; loopt met arans mee, Beetje vaag kleurtje paars rood rijbroek met leren zit, En met waarschijnlijk gympen en een zwarte jas van Il dolce ofzoiets
)
Als die gene die zich nog niet hadden toegevoegd, dat ook ff doen hebben we volgends mij best veel mensen
Mizsz_Kitty schreef:rxnne neem je ook fotos van mij:P was met kur op muziek bij beukers samen met nadine
Natasja91 schreef:Als alles goed gaat ben ik daar van half 1 tot het eind om foto's te kunnen maken!!!!![]()
Herkennig: rode jas, camera
Natasja91 schreef:Als alles goed gaat ben ik daar van half 1 tot het eind om foto's te kunnen maken!!!!![]()
Herkennig: rode jas, camera