meeting omgeving eindhoven/middelbeers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

Re: meeting omgeving eindhoven/middelbeers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 12:00

samantha21 schreef:
@josientjuhh: dan moet je hier op de pagina maar even kijken!
daar staat een lijstje met namen! dan kun je misschien even in hun profiel kijken hoe oud dat iedereen is?

er staat van bijna niemand een leeftijd in het profiel Knipoog
Maar ik heb helaas net ontdekt dat ik dan al wat heb Boos!
nouja volgende keer beter!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 12:01

jammer! er komt vast nog wel een andere keer als het gezellig is hoor!

Verena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-06 13:31

ik heb ook een auto waar honden inkunnen, mijn honden heb ik altijd achterin, eentje in de kofferbak (geen plaat erboven) en eentje op de achterzitting. Dus ik zou er 2 mee kunnen nemen. Robijntjah rijd met mij mee dus...

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-06 13:32

super!!! heel fijn! misschien dat we op deze minier toch aan de benodigde auto's komen Knipoog

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 10:42

Ik heb ook een auto met 4 zitplaatsen. Ik vraag me alleen af of dat het voor de honden wel leuk is om aangelijnd naar de bossen te gaan. Die willen natuurlijk rennen en spelen. Maar ja, we zien wel. Ik heb er wel zin in iig. Ik zou alleen liever geen herder vasthouden, die vindt ik niet zo leuk Bloos.

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 14:15

Zachtblauw schreef:
Ik zou alleen liever geen herder vasthouden, die vindt ik niet zo leuk Bloos.

Dan met je die herder van ons een leren kennen Knipoog :
Afbeelding

Verder maakt mij niet uit welke hond. (Ik houd in het algemeen wel van grotere honden.)

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 18:07

we zien het wel wat er allemaal in de aanbieding is denk ik he!
zelf heb ik ook een zwak voor grote honden!
wij hebben 2 bullebakken. een is bijna 60 kg en de ander zal denk ik 75 kg zijn. (foto's in profiel)
deze schoothondjes hebben vandaag trouwens heerlijk bij ons in bed gelegen hahahahah! hele bed vol en geen dekens meer over!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 18:11

een tvp hier! lijkt me leuk!

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 18:12

tvp? sorry, maar deze snap ik niet?
kun je je even verduidelijken voor dit bondje Knipoog

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 18:56

Ik denk dat ze een soort van abo bedoeld.

En even voor de duidelijkheid Haha!: Ik ben gek op honden, groot en klein, maar ik heb het gewoon niet op herders.
Ieder z'n ding zal ik maar zeggen Bloos.

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-06 18:58

Topic
Voor
Penny's Vork

Whaha ik evrzin maar wat

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-06 18:59

whahahaha... ja dat zal het zijn!!!

Snovje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 17:24

Alleerst wil ik iedereen eerst nog ff een fijn kerstfeest wensen en alvast eengoede gezondheid en plezier in 2006.

Maar nu ff terug naar de meeting.....aan de hand van de info van samantha21 en de overig info daarom heenvan iedereeen even een samenvatting:

Wie gaat er allemaal mee:
1. Samantha21
2. Snovje
3. Lindaa
4. Verena
5. Zachtblauw
6. Robijntjah
7. HorseNL00
8. Wafel
9. Exodus
10. Mentjuh
11. Griebels
12. Merelberfe
13. Thabs

Aantal 'soort' honden:
1 eigen hond van Lindaa
8 asielhonden

@ Exodus....je hebt besloten om geen eigen hond meer mee te nemen. Wordt hetnu geen hond of een asielhond? Wanneer het asielhond wordt dan wordt het totaal 9. Laat je het nog even weten? THANX

@ Robijntjah. Je gaf aan dat je de hondvanverena mee wil nemen....maar die neemt geen eigen hond meer mee maar eenasielhond...Dusse wat doe jij nu?

Aantal auto's
Totaal hebben we 8 auto
In 6 van deze auto's kunnen honden mee enin 2 daarvanniet. Nu heb ik al begrepen dat er in enkele auto's al meerdere honden en mensen in mee kunnen dus danga ikervan uit dat alle 8 ofmisschien 9 asielhonden meekunnen. Inmijn auto (snovje) kunnen minimaal 3 mensen mee plus nog 2 of 3 honden afhankelijk van de grote. Ikhebnl. een wagon Haha! Bloos

Datum, plaats en tijd waar we gaan wandelen:
We gaan op zondag 21 februari, zoals samatha21al zei wandelen inhet leenderbos en verzamelen ons bij het asiel. @ Griebels kun je aan iederen (topic) doorgeven wat het adres is vanhet asiel aub!
Ikheb nog geen tijd gehoord uuh gelezen van hoe laat we willen verzamelen. Dus hier mijn voorstel:
Gezien het snel donker worden en de grote van de groep dacht ik tussen 12.30 en 13.00 uur te verzamelen bij het asiel.... Iedereen het ermee eens??

De volgende mensen hebben geen vervoer
Thabs
merelberfe
mentjuh

Ik hoop dat ik het goed heb geturft..... Aan deze mensen de vraag of ze welvervoer hebben tot aanhet asiel ja of nee. Is je antwoord nee geeft dan ook even aan waar je woont. Op deze manier kunnen de mensen met vervoer die bij jouw in de buurt wonen je waarschijnlijk wel meenemen ...?! Bloos

Snovje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 17:33

Alweer een kleine aanvulling watbetreft honden.

1. Samantha21
2. Snovje
3. Lindaa
4. Verena
5. Zachtblauw
6. Robijntjah
7. HorseNL00
8. Wafel
9. Exodus
10. Mentjuh
11. Griebels
12. Merelberfe
13. Thabs

Aantal 'soort' honden:
2 eigen honden een van Lindaa en een van merelberfe
8 asielhonden

@ Exodus....je hebt besloten om geen eigen hond meer mee te nemen. Wordt hetnu geen hond of een asielhond? Wanneer het asielhond wordt dan wordt het totaal 9. Laat je het nog even weten? THANX

@ Robijntjah. Je gaf aan dat je de hondvanverena mee wil nemen....maar die neemt geen eigen hond meer mee maar eenasielhond...Dusse wat doe jij nu?

Aantal auto's
Totaal hebben we 8 auto
In 6 van deze auto's kunnen honden mee enin 2 daarvanniet. Nu heb ik al begrepen dat er in enkele auto's al meerdere honden en mensen in mee kunnen dus danga ikervan uit dat alle 8 ofmisschien 9 asielhonden meekunnen. Inmijn auto (snovje) kunnen minimaal 3 mensen mee plus nog 2 of 3 honden afhankelijk van de grote. Ikhebnl. een wagon Haha! Bloos

We gaan op zondag 21 februari, zoals samatha21al zei wandelen inhet leenderbos en verzamelen ons bij het asiel. @ Griebels kun je aan iederen (topic) doorgeven wat het adres is vanhet asiel aub!
Ikheb nog geen tijd gehoord uuh gelezen van hoe laat we willen verzamelen. Dus hier mijn voorstel:
Gezien het snel donker worden en de grote van de groep dacht ik tussen 12.30 en 13.00 uur te verzamelen bij het asiel.... Iedereen het ermee eens??

Thabs
merelberfe
mentjuh

Ik hoop dat ik het goed heb geturft..... Aan deze mensen de vraag of ze welvervoer hebben tot aanhet asiel ja of nee. Is je antwoord nee geeft dan ook even aan waar je woont. Op deze manier kunnen de mensen met vervoer die bij jouw in de buurt wonen je waarschijnlijk wel meenemen ...?! Bloos[/quote]

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 21:50

Snovje schreef:
Alleerst wil ik iedereen eerst nog ff een fijn kerstfeest wensen en alvast eengoede gezondheid en plezier in 2006.

Ik neem aan dat je 2007 bedoeld Haha!?

Ik dacht dat we 21 januari zouden gaan? Of heb ik iets gemist?

Wafel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-06 22:19

21 januari dacht ik ook of hebben we het nu verkeert ?

Iedereen een Goede jaarwisseling gewenst ! (ben tot 2 januari niet meer online)

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 12:41

ja hoor, we gaan op 21 januari 2007!!! hahahaha.

ik hoop net als snovje dat iedereen fijne kerstdagen heeft gehad! nu nog een mooie jaarwisseling. of, zo als ze het in limburg ook wel zeggen: ing gouw roetsj!!!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 16:53

Zachtblauw schreef:
Ik heb ook een auto met 4 zitplaatsen. Ik vraag me alleen af of dat het voor de honden wel leuk is om aangelijnd naar de bossen te gaan. Die willen natuurlijk rennen en spelen. Maar ja, we zien wel. Ik heb er wel zin in iig. Ik zou alleen liever geen herder vasthouden, die vindt ik niet zo leuk Bloos.

ben ik weer even Knipoog

tuurlijk vinden ze dat leuk Ja
Maar om de reden die jij gaf heb ik een paar pagina's terug gevraagd om longeerlijnen mee te nemen zodat ze wat vrijer zijn Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 16:59

Denk eraan met de auto's dat de honden niet bij elkaar kunnen komen he... dus tel nog even de plaatsen voor de zekerheid door Knipoog
Ik heb een laadbak, er passen meerdere honden in, maar dan kunnen ze bij elkaar komen, dus... in mijn auto kan maar 1 hond! Ik heb nog een zitplaats over...

het asiel zit aan de doornakkerweg in tongelre, kijk even op www.dierenasiels.com en dan bij eindhoven welk adres en route je aan moet houden.
Ik zou iets eerder afspreken in het asiel, want je bent wel ff bezig op het asiel. dus voordat je wegbent zijn we al een uur verder. Daarbij moeten we nog van het asiel naar de bossen rijden en uiteraard ook weer terug.
Ik zou tussen 10 en 11 afspreken... maar ik laat het even open Knipoog

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 18:16

Snovje schreef:
Alweer een kleine aanvulling watbetreft honden.

1. Samantha21
2. Snovje
3. Lindaa
4. Verena
5. Zachtblauw
6. Robijntjah
7. HorseNL00
8. Wafel
9. Exodus
10. Mentjuh
11. Griebels
12. Merelberfe
13. Thabs

Aantal 'soort' honden:
1 eigen hond een van merelberfe
8 asielhonden

Aantal auto's
Totaal hebben we 8 auto

Thabs
merelberfe
mentjuh

Ik hoop dat ik het goed heb geturft..... Aan deze mensen de vraag of ze welvervoer hebben tot aanhet asiel ja of nee. Is je antwoord nee geeft dan ook even aan waar je woont. Op deze manier kunnen de mensen met vervoer die bij jouw in de buurt wonen je waarschijnlijk wel meenemen ...?! Bloos

[/quote]

Mijn hond gaat niet mee, dus heb het even gecorrigeerd. Lachen

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 18:37

Snovje schreef:
We gaan op zondag 21 februari, zoals samatha21al zei wandelen inhet leenderbos (bij de hut van mie pills) en verzamelen ons bij het asiel. @ Griebels kun je aan iederen (topic) doorgeven wat het adres is vanhet asiel aub!
Gezien het snel donker worden en de grote van de groep dacht ik tussen 10.30-11.00 uur verzamelen bij het asiel.... Iedereen het ermee eens??

ik heb nog even de plek en de tijd aangepast! Knipoog

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 19:37

Ok, en wie wil er mee naar het asiel om alles te bespreken daar?
Oh, ik zag trouwens op hun site dat ze oude dekens en lakens kunnen gebruiken, dus als mensen die nog over hebben kunnen we die mooi meenemen Knipoog

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 20:02

Ik woon op 5 minuten afstand van het asiel en kom er regelmatig. Misschien is het handig als ik even mee ga?

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 21:21

mij maakt het niet uit, als er maar iemand meegaat Haha!

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:04

Nou dan ga ik wel mee, als iedereen dat goed vindt. Wanneer wil je gaan?