Alweer een kleine aanvulling watbetreft honden.
Wie gaat er allemaal mee:1. Samantha21
2. Snovje
3. Lindaa
4. Verena
5. Zachtblauw
6. Robijntjah
7. HorseNL00
8. Wafel
9. Exodus
10. Mentjuh
11. Griebels
12. Merelberfe
13. Thabs
Aantal 'soort' honden:1 eigen hond een van merelberfe
8 asielhonden
@ Exodus....je hebt besloten om geen eigen hond meer mee te nemen. Wordt hetnu geen hond of een asielhond? Wanneer het asielhond wordt dan wordt het totaal 9. Laat je het nog even weten? THANX
@ Robijntjah. Je gaf aan dat je de hondvanverena mee wil nemen....maar die neemt geen eigen hond meer mee maar eenasielhond...Dusse wat doe jij nu?
Aantal auto'sTotaal hebben we 8 auto
In 6 van deze auto's kunnen honden mee enin 2 daarvanniet. Nu heb ik al begrepen dat er in enkele auto's al meerdere honden en mensen in mee kunnen dus danga ikervan uit dat alle 8 ofmisschien 9 asielhonden meekunnen. Inmijn auto (snovje) kunnen minimaal 3 mensen mee plus nog 2 of 3 honden afhankelijk van de grote. Ikhebnl. een wagon
Datum, plaats en tijd waar we gaan wandelen:We gaan op zondag 21 februari, zoals samatha21al zei wandelen inhet leenderbos en verzamelen ons bij het asiel. @ Griebels kun je aan iederen (topic) doorgeven wat het adres is vanhet asiel aub!
Ikheb nog geen tijd gehoord uuh gelezen van hoe laat we willen verzamelen. Dus hier mijn voorstel:
Gezien het snel donker worden en de grote van de groep dacht ik tussen
12.30 en 13.00 uur te verzamelen bij het asiel.... Iedereen het ermee eens??
De volgende mensen hebben geen vervoerThabs
merelberfe
mentjuh
Ik hoop dat ik het goed heb geturft..... Aan deze mensen de vraag of ze welvervoer hebben tot aanhet asiel ja of nee. Is je antwoord nee geeft dan ook even aan waar je woont. Op deze manier kunnen de mensen met vervoer die bij jouw in de buurt wonen je waarschijnlijk wel meenemen ...?!