irene85 schreef:Ik zou ook nog iemand mee kunnen nemen die in de buurt van Hoogezand woont...
lotteluvah woont in hoogezand.
haar paard staat bij nieboer.
zou je haar mee kunnen nemen als ze wil?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
irene85 schreef:Ik zou ook nog iemand mee kunnen nemen die in de buurt van Hoogezand woont...
irene85 schreef:Is haar paard trailermak?? Mischien is het dan een idee om een keer samen te rijden dan kunnen de paarden aan elkaar wennen. Moet nog wel even met mijn vriend overleggen, want rijzelf met de fort voor de trailer maar als er 2 paarden instaan wil ik wel de nissan petrol ervoor. Wil niet de kans lopen dat we vast komen te staan of worden aangehouden hahaha
lotteluvah schreef:Mijn paard is super trailer mak..!!
En over het algemeen ook niet echt gemeen tegen andere paarden..
lotteluvah schreef:Irene, lisa verzorgt toch bij jou?
Ik zie haar wel eens..
lotteluvah schreef:Ik denk het wel..!
irene85 schreef:lotteluvah schreef:Irene, lisa verzorgt toch bij jou?
Ik zie haar wel eens..
Nee hoor, verzorgen is een groot woord. Ze gaat met mij mee op concour als een groom zeg maar. Ik verzorg en rij Sione gewoon zelf hoor. Maar vind het niks om alleen op concour te gaan, vandaar lisa. En ze kan goed proefjes voorlezen, duidelijk en goed verstaanbaar en dat is super.
Ze rijdt nu op de haf van de buren. Dus is wel vaak rond ons huis. Bij ons kunnen we in het land rijden en dat is goed te doen.
irene85 schreef:lotteluvah schreef:Irene, lisa verzorgt toch bij jou?
Ik zie haar wel eens..
Nee hoor, verzorgen is een groot woord. Ze gaat met mij mee op concour als een groom zeg maar. Ik verzorg en rij Sione gewoon zelf hoor. Maar vind het niks om alleen op concour te gaan, vandaar lisa. En ze kan goed proefjes voorlezen, duidelijk en goed verstaanbaar en dat is super.
Ze rijdt nu op de haf van de buren. Dus is wel vaak rond ons huis. Bij ons kunnen we in het land rijden en dat is goed te doen.
irene85 schreef:Vertel ilona hahaha... Ja een vriendin van haar heeft daar toch ook een haflinger?? die super kan springen???