Marjolein: als je even vertelt welke afslag je moet hebben helpen we je
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marjoleinie schreef:Wie gaan er mee.
Maya,
Marije,
Nienke,
Ruth,
Maartje,
Marjolein
Wie doet wat.
Maya: Neemt Twister mee. slaapzak, kussen??
Marije: Zorgt voor eten en drinken en zo, de rest betaalt dan. 2 klapbedden, 3 normale bedden en een luchtbed
Nienke:slaapzak, kussen
Ruth:
Maartje: slaapzak, kussen??
Marjolein:Auto slaapzak+kussen, plus 1 spel, slaapzak, kussen en foto camara
. 's Avonds dat hele eind nog terug is eigenlijk geen doen.
.
. Ik neem eventueel wel mijn eigen kussen mee. ik denk wel dat ik een slaapzak stiekem kan stelen van mijn moeder (die heeft toch zo heerlijk donsslaapzak
).
ik ben geld vergeten mee te nemen, dus kan nu hele week niet niets kopen *bedenkt me net dat ik wel wat op mijn pinpas heeft.. boffen dus
*
Csi begint over 5 minuten 

Maar ik heb op internaat wel Gladiator liggen (en ook sinbad
)
We betalen marije gewoon voor eten/overnachting 

en kan je dan wel slaapzak meenemen?
dat zou aardig zijn van je 
misschien romatisch ?

)
Maakt mij niet uit. 
anders zal ik maar toch wel meenemen, voor zover dat jullie hem toch wilt zien? 
)
Maar ik weet overigs niet wat ik nog meer mee kan nemen
pandaatje_25 schreef:Ik neem kussen meeMaar ik weet overigs niet wat ik nog meer mee kan nemen
marjoleinie schreef:hoe laat zijn jullie dan weer bij marije thuis, dan kan ik ong uit rekenen hoe laat ik hier weg moet,
als we om 1 uur bij marije zijn dan moet ik ong om 11 uur van huis dan ben ik om 11:15 op het station in hoorn.
Volgens route plannen is het anderhalf uur rijden
en nee ik heb geen voorkeur voor films.
Marije, je kan eventueel de route planner voor mij veranderen richting station, dan mag jij met de auto naar jouw huis rijden (net als toen naar de ijs baan)
Wie gaan er mee.
Maya,
Marije,
Nienke,
Ruth,
Maartje,
Marjolein
Wie doet wat.
Maya: Neemt Twister mee. slaapzak, kussen en aantal films
Marije: Zorgt voor eten en drinken en zo, de rest betaalt dan. 2 klapbedden, 3 normale bedden en een luchtbed
Nienke:2 slaapzakken, kussen
Ruth: vega vlees, slaapzak en kussen.
Maartje: kussen
Marjolein:Auto slaapzak+kussen, plus 1 spel, slaapzak, kussen en foto camara

maar we kunnen wel zelf iets bedenken met pen&papier* en ik heb zoals ik eerder heb gezegd, 1 dvd, maar ik bedenk me opeens dat internaat ook wat films heeft, misschien mag ik wel paar meenemen zoals Dirty Dance of nog wat..