Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LiSSy schreef:Juultj schreef:Liselot je weet mn huis te vinden?
Anders kan ik je wel even een pb sturen met mn 06. Dan kan je altijd bellen als je het niet kan vinden.
ben er van de week langsgekomen toen ik naar de stad ging en heb toen ff gekekenmoet dus wel lukken.
ik ben er om 9 uur, okee? ik moet uris namelijk nog ff rondslingeren omdat ze gister en vandaag niet is gereden ivm de verhuizing van Bommel...
LiSSy schreef:marinke zou vandaag laten horen of ze nog mee ging... Jody heb ik nog geen berichtje van terug gehad, dus ik weet niet of die nog komt
heidi: zou leuk zijn als je toch nog mee kon! wil je anders morgen even bellen of je nog komt? dan kunnen we daar rekening mee houden
LiSSy schreef:okee... heb ik weer!!!
de auto van de eigenaar van Uris is kapot en dus hebben ze morgen het vrachtwagentje nodig om ergens te komen....
misschien kan ik nog met dennis meerijden, ik zou hem om half 11 terugbellen, dan weet ik meer...
mocht dat niet lukken kan ik evt nog proberen om met noortje mee te rijden, maar ik weet niet of die een zwaar genoege auto hebben en of ze zo'n eind willen omrijden.
verder iemand nog een idee??? mocht het echt niet lukken om Uris daar te krijgen ga ik wel op een huurpaard mee, maar dat is echt de laatste optie.
superfries schreef:Ik weet niet of jullie weten wie ik ben, maar ik ben jullie wel tegengekomen.
Ik heb Dennis gezien (niet zo moeilijk als enige man) en herkende Jentel van de vorige boktrit. Ook het meisje op Priscilla kwam mij bekend voor. Volgens mij zag ik Claudia ook, maar die reed een omweg via de parkeerplaats. Het zag er gezellig uit
(ik was één van de drie mensen die het bos ingingen, toen jullie het bos uitgingen) Hopelijk kan ik een volgende keer mee