Haha nee zal wel meevallen, jij en roos kletsen wel een eind weg, dan ga ik vanzelf meekleppen. (en anders verschuil ik me achter jou want jij bent het grootste. )
Jammerrrrr, maar voel je niet verplicht, het was leuk geweest een paar mooie foto's ervan te hebben, maar er komen nog genoeg andere wedstrijden. Ik zag dat Albert als nr 13 moet, is dat pas verandert dan?
Ja? Oh MY GOD! Dadelijk moet ik alles omgooien! Kun jij uitrekeningen hoelaat hij moet? Want de vorige, toen de tijden ervoor stonden, moest hij om 11 uur.
Waar woon je in Limburg? Misschien kan ik langskomen voor een extra fotoshoot
Jaja, het klopt wat ik heb geroepen, Albert van Mechelen met Tizora is als 13e in ring 8 ! Dat zou betekenen 13 x 6 min, dat hij zo rond 10.55u de ring in moet. Ietsie eerder dus
Tijden was veel makkelijker voor de combinaties, maar de jury en de officials kunnen dan niet iemand verplichten eerder te starten. Nu ze die starttijden weghebben gehaald, heb je dus gewoon op je nummer te starten en is het iets lastiger inschatten wanneer je precies de ring in moet. Op de limburgse zul je gelukkig wel bijna geen uitvallers hebben, dus echt heel veel naar voren opschuiven doet het niet. In stramproy moest ik plots 20 min eerder de ring in, en dat is toch wel veel als je pas aant losrijden bent.
Ik woon in Herten, maar heb het paard gestald staan in Echt en rij dus ook voor kring Zuid