Wie gaat er mee naar Ameland 19 juli???

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 10:07

Jullie vechten het zelf maar uit Cool Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:07

Nou, dit beloofd weer wat geloof ik.. Haha! Ik zie overigens dat je geen korting hebt afgedingd Marije... dat was namelijk wel de afspraak. Knipoog

Verder heb ik er ook erg zin in, al kijk ik dus ook tegen het fietsen op. Haha! Btw. Piaffe... volgende week heb jij wel meer foto's van jezelf hoor *LOL*

Marije.. vind het niet kunnen hoor... Zouden we saampies naar Udinde.. dus samen uit en samen thuis... ga je nu ineens met Kitty mee... Verdrietig Knipoog

Overigens kan Dees wel meerijden met mij en Marloes.

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:25

Toppiefloppie!
Dank je Honeybee, je maakt je gebruikersnaam waar... Lovers

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 11:38

Honeybee schreef:
Btw. Piaffe... volgende week heb jij wel meer foto's van jezelf hoor *LOL*

ik weet niet of ik dat wel zo leuk vind, met mijn kop op internet Lips are sealed Nou jaaaaaa, we gaan er voor. Ik denk dat ik mijn eigen capje maar meeneem, ik denk niet dat ze caps hebben in mijn maat Scheve mond

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:05

Zeg ik wil ook op de tandem!! Wie wil met mij op de tandem??? Voordeel van de tandem is dat je de helft minder hoeft te trappen, of de helft sneller gaat bij normaal trappen Haha!
Zeg ehm... Marije... 13 paarden en ponies. Tel nog eens opnieuw? Ik zou ook graag mee gaan op een pony.... Anders moet ik zo hard fietsen *LOL*
Eentje extra dus Haha!
Isolda laat ik thuis, want anders komt onze "dagplenning" in de war. We kunnen haar wel gaan bekijken op de terugweg, als jullie richting de boot gaan! Wel oppassen, ze kan erg gevaarlijk zijn Haha!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:05

Piaffe schreef:
Ik denk dat ik mijn eigen capje maar meeneem, ik denk niet dat ze caps hebben in mijn maat Scheve mond

Vertel mij welke maat jij hebt.. ben zeer nieuwschierig... ik weet nl. vrijwel zeker dat ik de grootste maat heb. Maar ja, dat heb je in Haskerhorne wel kunnen zien. Haha!

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:08

Cody schreef:
Nou mensen de afspraak met de rijstal is gemaakt.
Op vrijdag 19 juli staan er 13 paarden en pony's voor ons klaar.

Het gaat dan om Honeybee, [naam verwijderd], Karin, Marloes, Mieke, Cowgirl, Steef, Ilindra, Kitty, Naz, Piaffe, bokkertje en Cody.

Ik tel in Cody's berichtje, even tellen....13 + Jantina = 14....

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:09

Erg he Dees?? Die Marije vergeet mij gewoon!! Schandalig gewoon!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:24

Nou Jantina, dan wil ik wel met jou op de tandem hoor!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 13:29

Bloos Bloos Bloos
Je gaat niet meer op Isolda mee natuurlijk!
Ja 14, stom! Bloos
Nee hoor, ik dacht stiekem, die Jantina planten we op een strandstoeltje ergens halverwege om rengalop-foto's van ons te maken onder het mom van 'helaas hebben ze maar 13 pony's en paarden' Tong uitsteken

Mieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:41

Ach god, Jantina vergeten!!!!

Wil ze ons nou nog wel op Ameland hebben? Bloos

Piaffe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 13:49

Hé, weten jullie wat het kost om je eigen fiets mee te nemen op de boot? Ik kan die van mij net zo goed meenemen en met tandems heb ik niet zulkke beste ervaringen................ *LOL* (lees hele genante ervaringen)

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-02 14:14

Voor de tarieven van de veerboot Holwerd-Ameland kun je kijken op:

http://www.wagenborg.nl

Klik dan bovenaan op 'Bedrijven'
en vervolgens op 'Passagiersdiensten'.

Dan kom je in een nieuw scherm
en daar klik je op 'Ameland'.

De rest wijst zich dan vanzelf!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-02 14:29

4,75 euro voor een fiets dus dat is net zo duur als daar een fiets huren en het scheelt een hoop gedoe Lachen

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 08:58

Ja Kitty, wil jij dan met mij op een tandem?? (moet erbij zeggen, ik heb nog maar 1x op zo'n ding gereden Haha! )
Op het moment ben ik een beetje snielig, ik denk dat jullie een paard in verband zullen zien, als jullie Isolda gaan opzoeken :// (zie VvdD)
Maar ik heb er wel zin in hoor!!
En Marije is vergeven dat ze me is vergeten. Knipoog

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 10:24

Citaat:
Ja Kitty, wil jij dan met mij op een tandem?? (moet erbij zeggen, ik heb nog maar 1x op zo'n ding gereden )
Dat wordt lachen want de vorige keer dat ik op een tandem gereden heb was in Havo 2, zo'n tien jaar geleden. Dat was tevens ook de enige keer...

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-02 11:09

Mijn tandemervaring is ook alweer heel wat jaartjes geleden op Schiermonnikoog. Dus het is voor iedereen ff wennen denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:34

Ja, ik wil ook met een tandem Haha!
Afbeelding
Wie rijdt er met mij mee?

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 11:37

Eeeeeeh... 'k geloof dat ik dan toch liever op zo'n tandem rijdt... Haha! Maar... Ilindra, deze verhuren ze niet op Ameland. Verdrietig

bokkertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-02 12:07

Citaat:
Ok, hier dan Ragna (bokkertje) op haar fjord links en ik op de haflinger rechts (ok ok, zonder cap ) Dit was mijn eigen haflinger totdat ik haar augustus vorig jaar besloot te verkopen wegens tijdgebrek. Ik rijd nu een KWPNmerrie die ik destijd ook al reed. Hier komt ie:

En nu duimen dat hij het doet.

zo he greetje jij durft ook wel!!!!!!!! ik op vakantie en jij maar foto's van ons op het net zetten! owow. haha nee hoor geeft niet!!!!!

maar ok zal ik ook nog even wat over mezelf vertellen. ten eerste ken ik alleen greetje(piaffe) dus dat gaat leuk worden! ik ben dus dat meisje met die fjord, hier was het beestje net beleerd. en nou niet gaan kijken hoe belachelijk ik op die foto sta want dat is nix (ik en foto's Frusty )
maaruh......in ieder geval k heb zekers wel zin in de rit en tot de 19e allemaal!!!!!!
groetjes ragna

jantina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 09:27

Nee Lia, die tandems verhuren ze niet hier Haha!
Jammer dat je je eigen tandem niet mee kan nemen *LOL* Was wel heel stoer geweest!!

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 13:57

Continu wordt hier iets geplaatst, maar de afgelopen dagen is het hier akelig stil... Lips are sealed Verward Iets... wat ik totaal niet begrijp.. Jullie krijgen toch niet allemaal Apenland vrees mag ik hopen? Kan ik straks in mijn uppie Jantina opzoeken. Knipoog

Btw. Vrijdag mogen de weersomstandigheden van mij wel net zo zijn als vandaag.... Heeeeeeeeerlijk! Lachen

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:07

lekker weertje dusMMMMM lekker hoor

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 14:35

Okee hier dan mijn inbreng...
Wat gaat iedereen aantrekken? Gewoon paardrij-kloffie of gaat er ook een gewone broek mee? Dees en ik hebben hier even over gediscussieerd. Of we gaan collectief stinken op de boot, maar dan is er 1 maar...Dees heeft een paar lekkere obers gespot waar we kunnen gaan eten, maar dan willen we natuurlijk niet in rijbroek aankomen *LOL*
Nee hoor, ben al voorzien maar dan alsnog de vraag wat de rest aantrekt.
Jodpurs en chaps doe ik in een rugzak, trek gewoon sportschoenen aan maar twijfel dus of ik de hele dag in mijn rijbroek ga rondhuppelen. Jullie?
Laatst bijgewerkt door Cody op 15-07-02 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:37

Tja, dat zit ik me nu dus ook al een poosje af te vragen. Ik twijfel nog steeds, allereerst omdat ik geen rugzak heb.. en ten tweede.. omdat alles de hele dag meezeulen (wat op de buitenrit ook niet echt prettig is) ook niet alles is. Ik denk nog even wat dieper na. Haha!