Heb hier een paar pagina's doorgespit en mij lijkt het ook wel wat, alleen zou ik t prijskaartje ongeveer moeten berekenen(met mijn bijbaantje schiet het niet heel veel op ) maar de vliegreis was 114.95 en het overnachten uhm? En eten moet nog meegerekend worden, weet niet hoe duur t daar is maar volgens mij is er niet heel veel eetgelegenheid in de buurt.
Volgens mij had Jenni ze gemaillt een keer over de kosten van het eten. Die waren volgens haar niet zo heel hoor. Maar er zijn natuurlijk wel stadjes [schrijf je dat zo? ] in de buurt waar je kan eren. En we gaat ook veel dingen doen. Dusja. Je kan het zelf zo duur maken als je wilt natuurlijk.
Ik heb geen idee. Ik heb geen meil verstuurd over de kosten van het eten en Jenni is op dit moment op vakantie. Maar volgens mij wist ze ook alleen maar dat het niet al te duur was.
Meeten van tevoren gaan we sowieso doen lijkt mij. Zeker omdat we een week op vakantie gaan met z'n alle.
Misschien moeten we de meeting ook in een griezel thema houden?
Hey! even vanuit t internetcafe. Had ze idd n keertje gemaild over t eten, weet nog dat t echt niet duur was. Volgens mij heb k t mailtje gewist, maar k zal nog wel even goed zoeken. Anders mail ik ze nog wel even een keertje.