Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mies_Apollo schreef:voorlopig uitsel ivm horzels!
horselover21 schreef:Mies_Apollo schreef:voorlopig uitsel ivm horzels!
neem jij je anda-hengst dan mee naar het bos??![]()
dan zorg ik dat mijn merrie hengstig is!!![]()
![]()
Ik heb er wel zin in!
horselover21 schreef:Mies_Apollo schreef:voorlopig uitsel ivm horzels!
neem jij je anda-hengst dan mee naar het bos??![]()
dan zorg ik dat mijn merrie hengstig is!!![]()
![]()
Ik heb er wel zin in!
Mies_Apollo schreef:tuurlijk wel! alles van apollo is mooi! Zelfs Andalusier X Haflinger is een prachtveulen geworden!! (zie profiel) maarja kan ook neit anders want hij lijkt op zn vader...![]()
Als je het wilt proberen hij staat ter dekking
Maar het was wel mn bedoeling met De (tam tam tam) hengst te rijden..als niemand daar bezwaar tegen heeft...het enige is dat het iets makkelijker voor mij is als ik voorop rijd...achter is ie ook wel te houden maar een beetje stuiteren...maar ik rijd vaker met merries buiten en heb nooit problemen met hem....het enige nadeel is meer voor jullie...zn willy hangt regelmatig te bengele dus niet zo fijn om naar te kijken (wel lachwekkend..vooral in draf)
maarja die andere merrie die ik rijd kan wel is een trap uitdelen...dus dat is minder...en ik wil natuurlijk ook mn favoriet showe;) vraag maar aan nienke (oatswoats) het is een schatje buiten! (overal...oww ik voel me zo verliefd vandaag....![]()
Mies_Apollo schreef:heb ik nou altijd al is willen zien![]()
hij is wel een beetje een watje ja, al kan hij zich wel als een hengst gedragen, maar als hij een bit inheeft kun je dr alles mee...en we hebben natuurlijk ook een hele goede band
maar met merries in de bak of wat dan ook is geen probleem
*en dan toch geen wedstrijden mogen starten *
horselover21 schreef:Mies_Apollo schreef:heb ik nou altijd al is willen zien![]()
hij is wel een beetje een watje ja, al kan hij zich wel als een hengst gedragen, maar als hij een bit inheeft kun je dr alles mee...en we hebben natuurlijk ook een hele goede band
maar met merries in de bak of wat dan ook is geen probleem
*en dan toch geen wedstrijden mogen starten *
neee geen ijs x anda...!![]()
gewoon weeeeer een haf x anda!!
Heb hier al een kwpn x anda rondlopen, dus haf x anda kan ook wel!