Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Liiszle schreef:dat is opzig ook best leuk ja!!
Blondy staat in Benschop btw.. athans stond ze.. volgens mij is romy +paard verhuist
Sabiientjje schreef:Liiszle schreef:dat is opzig ook best leuk ja!!
Blondy staat in Benschop btw.. athans stond ze.. volgens mij is romy +paard verhuist
Jaa klopt, ze zijn nu weg.. Een vriendin van mij staat daar ook op stal..
Liiszle schreef:Blondy heeft nooit te koop gestaan toch?! alleen bram.. dr veulen..
athans.. wat ik weet ..
Renee91 schreef:Nee bine, maar dat kan je wel erbij doen..
iSaBeLL schreef:Liiszle schreef:Blondy heeft nooit te koop gestaan toch?! alleen bram.. dr veulen..
athans.. wat ik weet ..
blondy heeft wel te koop gestaan een paar weken geleden !toen ben ik er wezen kijken en rijden maar nu staat die niet meer te koop want ze kon het niet aan om te verkopen... dus nu heeft ze brammetje verkocht ! ik heb zelfs hier nog foto's op blondy !
Renee91 schreef:Nee bine, maar dat kan je wel erbij doen..
Groot gelijk isabel, zijn vele scherpe kortingen hoor! Zie je dan vast wel even kijken of ik je van de fotoos ga herkennen
Liiszle schreef:iSaBeLL schreef:
Liiszle schreef:
Blondy heeft nooit te koop gestaan toch?! alleen bram.. dr veulen..
athans.. wat ik weet ..
blondy heeft wel te koop gestaan een paar weken geleden !toen ben ik er wezen kijken en rijden maar nu staat die niet meer te koop want ze kon het niet aan om te verkopen... dus nu heeft ze brammetje verkocht ! ik heb zelfs hier nog foto's op blondy !
haha ooh, dat kan ja.. ik rijdt blon al bijna een jaar niet meer..
Kwil fotos zieeen
Liiszle schreef:blon blijft een pracht hafjein mn pro staan ook hoop fotos van dr..
voor bram hadden z eook een hoop gevraagd he
Liiszle schreef:bram was écht een schatje..
shadow.. ehh, was dat niet een witte ? als ik t me goed herinner?
Liiszle schreef:ja... het blijft een beauty!!
maareuh wrom word ze met pessoa gereden? deden we vroeger écht nooit ..mjha.. als ze niet van de verkoop afzag, had je er dan genomen?
Liiszle schreef:hahahahah sorry, dat bedoel ikzit met verkeerde woorden in mn hoofd.. sorry
hoevele vroegen ze, als ik mag vragen ?