Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stellert schreef:nee het komt niet bot over maar wat heeft he voor zin om aleen met manon en kelly te gaan en jou met z'n drieen terwijl kelly gewoon met ene grote groep wil en de rest ook ik wou ook wel sóchtends majaa vind die wedstrijd in almere wel wat belangrijker en nu omdat jij s'ochtends wil kan iedereen niet mee en er is ook gezegt dat er gecrost ging worden en daarom mocht leonie niet meer mee en daarom ging wendy en linda niet meer mee en nu kan ik niet meer mee en gaat chantal dus ook niet mer maar ik ga me hier niet meer mee bezig houden omdat tog maar alles om mij draait maar je moet ook met de andere rekening houden die nu allemaal niet meer gaan
_Catlover_ schreef:hallo,, lees ff wat ik net zei dan,, maargoed ik heb helemaal geen zin meer ik ga wel een andere keer.
stellert schreef:ik hoor dan wel wanneer waar de tijd en wat wel en niet mag enzo want dan kan ik dat zeggen dus dat we duidelijk een tijd datum en wa wel en niet mag weten zodat ze weten of ze mee kunnen jah of nee
calimerofoxy schreef:Ik moest even weer wat bijlezen. Ik denk dat we het ook beter op een andere datum kunnen doen. Dat iedereen mee kan, veel kunnen niet en het word warm. Misschien kunnen we een keer gaan wanneer iedereen kan en het niet te warm is.
odetteke schreef:Er zijn zoveel takken die hindernissen blokkeren (niet dat ik ze uberhaubt zou springen)
calimerofoxy schreef:Denk sws een x in het weekend