Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Eilandje schreef:Vossenjacht vind ik persoonlijk nogal gevaarlijk met paarden die elkaar niet kennen, een stamp is soms rap gegeven.
Spelletjes-ideetjes:
Stoelendans
Hindernissenparcours (aan de hand, in stap, in draf)
Slalommen
Slalommen met één hand
...
JoeyBabe schreef:Ik wil eventueel wel helpen met zoeken als er interesse voor is.Ik zal er met Biep mijn hoofd eens over breken en eens polsen of er een mogelijkheid is om eventueel bij ons de pistes te lenen. En de dag af te sluiten met een spetterende BBQ. We hebben al een geweldig terrasje tussen de paarden dus da's ideaal(met uitzicht op mijn Otti totti's stal
)
Bunbun schreef:Waar een wil is is een weg hé.Sylleke ik denk dat logeren niet hoeft, het is alleen een probleem qua vervoer om tot daar te komen voor de mensen van hier.
En de meerderheid van de mensen die komt naar de meetings is uit mijn ervaring van aan onze kanten...
Bunbun schreef:En de meerderheid van de mensen die komt naar de meetings is uit mijn ervaring van aan onze kanten...
Anjatjeuh schreef:Bunbun schreef:En de meerderheid van de mensen die komt naar de meetings is uit mijn ervaring van aan onze kanten...
Mja, dat denk ik dus eigenlijk ook... Ben bang dat als de meeting uiteindelijk in het Antwerpse zou georganiseerd worden, er zeer weinig mensen MET paard naartoe zullen komen. Dan heeft het natuurlijk ook niet veel zin om een meeting daar te organiseren?