Belgische zomerclinic?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bijke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 18:49

Ik heb ook nog één van de drie laatste weekends van september dat ik op keuring ga met de pony's, maar weet nog niet juist wanneer, maar dat maakt zoveel niet uit...

Ik denk ook niet dat ik iemand zo ver zou krijgen om mij met ponybeest naar Antwerpen te doen...

Bijke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 18:50

Maar dat probleem hebben die van Antwerpen natuurlijk ook in onze richting , want dat is even ver (zegt slimme ikke )

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:51

Ik lees dat Biep het vrij druk heeft dus stel ik voor:
Dat als het in Kampenhout zal doorgaan, dan stel ik mij samen met Kristel kandidaat om een fotozoektocht te maken voor zowel ruiters als voetgangers. Met hier en daar nog een paardenkennis vraagje ertussen ook.
Dus ook de niet-ruiters of mensen die liever niet buitenrijden kunnen meedoen dan.

Maja: je hebt gelijk qua afstand, maar ik denk dat er meer mensen in 'onze' regio zitten dan in de regio Antwerpen.
(En hier wil ik niemand mee tegen mij in het harnas jagen, is gewoon een vaststelling).

Marengo_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:55

Stond hier nu niet net nog een post van Anja?
Laatst bijgewerkt door Marengo_82 op 22-05-06 18:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:56

Euhm post van Anja is weg?

Anjatjeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 18:59

Ja sorry, was eerst eventjes aan het nadenken of dat wel ging lukken. Maar zal zeker wel, na een beetje profielgraven en wat van de oude topics doorgraven.
Dus: Als jullie willen, wil ik wel een kwis maken met Belgenbokkers-weetjes over Belgenbokkers en historische Belgenbokkers-gebeurtenissen voor na de BBQ...

Marengo_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:00

Je moet maar hulp zoeken hè Anja

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:01

Awel ik vind dat je dat moet proberen, gaat leuk zijn.

En er zal misschien wel iemand willen helpen met zoeken naar feiten ed...

saartje39

Re: Belgische zomerclinic?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:07

super idee Anja, ik wil anders ook wel helpen, na de examens heb ik wel tijd genoeg
dus als ge hulp kunt gebruiken roept ge maar is

ge moogt dat weekend in september nemen ze kristel, ik ga nu ook echt niet moelijk gaan doen
en dat is ook nog niet zeker

Vicky_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:10

Nog kleine toevoeging van mij, in september moet ik ook nog een zaterdag werken.

Weekends:
21/07 22/07 23/07
- Kristel: 21/07 Dog Olympics met hondenvrienden
- Anjatjeuh in Zuid-Afrika

29/07 30/07
- Kristel werkt
- Vicky aan zee

5/08 6/08
- Vicky aan zee
-Karolien in Zweden

12/08 13/08
- Vicky voorbereiden tornooi lrv
-Karolien komt terug uit Zweden
15/08 (dinsdag)
- Marktrock
- Vicky tornooi lrv

19/08 20/08
- Kristel werkt
- zaterdag 19/8 werkt Vicky
- Saartje op vrijgezellenweekend (wsch op een boot )
- Anjatjeuh wss op Pukkelpop en bekomen van Pukkelpop
- Ook Karolien moet bekomen van Pukkelpop

26/08 27/08
- Maja op vakantie

2/09 3/09
- Maja nog op vakantie

9/09 10/09
- Sarah(39) misschien op vakantie

16/09 17/09
- Zaterdag 16/9 trouw schoonzus Vicky

23/09 24/09
- Kristel misschien werken
- Vicky zaterdag waarschijnlijk werken

30/09 01/10

Bijke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-06 19:22

Anja, super idee!!

Ik heb er nu al zo'n zin in!! Zondag terug rijden en dan goed trainen

Idra

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:29

Ik zal wel zien wanneer en waar het nu uiteindelijk wordt en dan kies ik dan nog wel of ik meedoe (als ik tegen dan vervoer heb).

leentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:30

Eilandje schreef:
Vossenjacht vind ik persoonlijk nogal gevaarlijk met paarden die elkaar niet kennen, een stamp is soms rap gegeven.

Spelletjes-ideetjes:
Stoelendans
Hindernissenparcours (aan de hand, in stap, in draf)
Slalommen
Slalommen met één hand
...

dat gaat dan toch ook op voor stoelendans (toch als het de versie is van uw paard blijven vasthouden, en de versie van uw paard los laten staan is al helemaal niet te vertrouwen)

Voltige...

In een ver verleden (9.5 jaar geleden heb ik er nog een foto van) kon ik in stilstand op Jessie springen (moet er wel bijzeggen dat ik niet van de eerste keer zat, maar ik kreeg mijn rechterbeen er ver genoeg over om mij dan verder recht te trekken) Wat ben ik toch een ouw bomma geworden

Zoals je zelf al zegt Véro: zelf organiseren dan maar. Het is vrij normaal dat het "hier" georganiseerd wordt als de mensen die het altijd maar regelen en organiseren ook van "hier" zijn. Totaal geen probleem met "ergens anders" (en ik geraak zelfs "hier" niet even simpel ter bestemming tussen haakjes), maar dan zullen de mensen van "ergens anders" het moeten regelen.
Maar dat is nu al zo veel keer gezegd, en er komt geen voorstel van "ergens anders", tja dan is het weer maar eens een voorstel van "hier" dus uiteindelijk, anders is de zomer door voor ge het weet.

Mij maakt het zelf geen bal uit wat of waar, tenzij in Kampenhout en dan valt het nog te zien wat, kan ik toch niet meedoen met een paard (en ik vind dat ook helemaal niet erg) en zelfs in Kampenhout zal het dees jaar al niet haalbaar zijn voor mij (tenzij het eind juli is misschien, en dan hangt het er nog vanaf wat, en ik wil absoluut NIET dat het dan van mij moet afhangen ofzo en daarom in juli of in kampenhout gezet wordt)
Maar ja, ik denk wel mee in termen van veiligheid etc

Ik wil ev. mij in juli wel proberen bezighouden met dat fotogedoe, als iemand mij een digi leent en gelle duidelijk aangeeft wat de bedoeling is. En als het dus zoiets wordt in Kampenhout maar dat weet gelle tegen dan waarschijnlijk toch al wel eh?

Kampenhout is OOK niet goed bereikbaar met het openbaar vervoer (tenzij er idd taxi gespeeld wordt of er nog meer zotten zijn die zoals ik een halfuur aan snelwandelen doen waarvan de helft door de modder *maar een ander heeft daar niet dezelfde drive voor als ikke, namelijk JESSIE , dus ik denk niet dat er veel daartoe bereid gaan zijn * ), dus dat is al geen argument meer blijkbaar in de categorie "niet iedereen heeft een auto"

leentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:33

en ik vul mij dus niet in in dat lijstje omdat ik niet vind dat het naar mij gericht moet worden, en omdat zelfs al denk ik nu "dan zou ik kunnen" dat toch nog kan veranderen en dat weet ik pas zeker tegen die moment

Marengo_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 19:58

Euh Leen, tenzij gij dat echt echt echt graag wilt doen, stel ik voor dat jij je in juli met andere dingen bezig houdt dan met de fotootjes. *knuffel*

Daarbij, ik ga ervan uit nu dat het georganiseerd wordt in het Antwerpse.

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:19

JoeyBabe schreef:
Ik zal er met Biep mijn hoofd eens over breken en eens polsen of er een mogelijkheid is om eventueel bij ons de pistes te lenen. En de dag af te sluiten met een spetterende BBQ. We hebben al een geweldig terrasje tussen de paarden dus da's ideaal (met uitzicht op mijn Otti totti's stal )
Ik wil eventueel wel helpen met zoeken als er interesse voor is.

'k Was zelf al aan 't denken om van de zomer iets meer dan een buitenrit te organiseren hier in de buurt (soort van weekend ofzo), aangezien mensen van de Heuvelland meeting ook eens naar hier wilden komen, mssn ook iets voor hen.

Ikzelf zie zo 'n schriktraining wel zitten eigenlijk, lijkt me leuk en Olga is daar wel geschikt voor.

Voor het geval dat; als er mensen van verder komen, bij mij mogen altijd mensen logeren, ge kunt alleen geen paard in mijnen hof zetten.

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:22

Sylleke ik denk dat logeren niet hoeft, het is alleen een probleem qua vervoer om tot daar te komen voor de mensen van hier.

En de meerderheid van de mensen die komt naar de meetings is uit mijn ervaring van aan onze kanten...
Laatst bijgewerkt door Vicky_82 op 22-05-06 20:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:22

Weekends:
21/07 22/07 23/07
- Kristel: 21/07 Dog Olympics met hondenvrienden
- Anjatjeuh in Zuid-Afrika
- Yasmine in Amerika

29/07 30/07
- Kristel werkt
- Vicky aan zee
- Yasmine in Amerika

5/08 6/08
- Vicky aan zee
- Karolien in Zweden
- Yasmine net uit Amerika(?)

12/08 13/08
- Vicky voorbereiden tornooi lrv
-Karolien komt terug uit Zweden
15/08 (dinsdag)
- Marktrock
- Vicky tornooi lrv

19/08 20/08
- Kristel werkt
- zaterdag 19/8 werkt Vicky
- Saartje op vrijgezellenweekend (wsch op een boot )
- Anjatjeuh wss op Pukkelpop en bekomen van Pukkelpop
- Ook Karolien moet bekomen van Pukkelpop

26/08 27/08
- Maja op vakantie

2/09 3/09
- Maja nog op vakantie

9/09 10/09
- Sarah(39) misschien op vakantie

16/09 17/09
- Zaterdag 16/9 trouw schoonzus Vicky

23/09 24/09
- Vicky zaterdag waarschijnlijk werken

30/09 01/10

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:25

Bunbun schreef:
Sylleke ik denk dat logeren niet hoeft, het is alleen een probleem qua vervoer om tot daar te komen voor de mensen van hier.

En de meerderheid van de mensen die komt naar de meetings is uit mijn ervaring van aan onze kanten...
Waar een wil is is een weg hé.

Tuurlijk is het verder da begrijp ik ook.

Anjatjeuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:27

Bunbun schreef:

Mja, dat denk ik dus eigenlijk ook... Ben bang dat als de meeting uiteindelijk in het Antwerpse zou georganiseerd worden, er zeer weinig mensen MET paard naartoe zullen komen. Dan heeft het natuurlijk ook niet veel zin om een meeting daar te organiseren?

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:29

Ik bedoel ook dat er veel mensen geen eigen vervoer hebben voor hun paard en daarom een taxi oid moeten regelen en dat kost ook geld.

Dat is in jullie geval ook wel zo, maar ik vrees dat er minder mensen gaan komen dan...

Of denk ik verkeerd?

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:30

Anjatjeuh schreef:
Bunbun schreef:

Mja, dat denk ik dus eigenlijk ook... Ben bang dat als de meeting uiteindelijk in het Antwerpse zou georganiseerd worden, er zeer weinig mensen MET paard naartoe zullen komen. Dan heeft het natuurlijk ook niet veel zin om een meeting daar te organiseren?

Voila dat wil ik dus ook zeggen, ikzelf zou dan ook hoogst waarschijnlijk niet te paard komen...

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:31

Dan lijkt mij dat er verder geen 'discussie' moet zijn.

Vicky_82

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:32

Voor mij mag het bij jullie georganiseerd worden he, maar er hebben al x-aantal mensen laten horen dat ze dan zonder paard komen...

Vie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-06 20:34

Mij maakt da verder ni uit hé.
Ik wil er wel proberen bij te zijn als het aan 'jullie' kanten georganiseerd wordt. (De vorige clinic was beetje boven mijn budget...)
Ik mocht Olga vorige keer ook helemaal mee naar de andere kant van 't land nemen. Maar 'k kan da moeilijk elke keer vragen.