Ik kom in ieder geval, met of zonder Wencke, al heb ik wel even zitten twijfelen. (Misschien dat ik zometeen te horen krijg dat ik Wencke morgen alsnog mee kan nemen). Verder komen Kim en Olga ook nog even langs (Kiim en _Kruimeltje)
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Het is mij eerlijk gezegd ook niet precies duidelijk wie er komen, maar het meerendeel weet ik het wel van. Als mensen van station Best opgepikt willen worden moeten ze even een pb sturen of een sms 06-11073039. Welke paarden er komen weet ik wel, dat zijn nu dan dus alleen nog Brown en Mireille. En Jauke natuurlijk en ik kan Zhanna ook nog even uit de wei vissen

) Had dus nog een sprankeltje hoop en die man had me ook met alle liefde (zoals hij het zei) de trailer willen lenen, maar hij heeft zo'n klein veewagentje voor z'n shetjes, dus wss iets te klein voor Wencke
Genoeg iig om toch nog te komen 
En ik zal het VD boek meenemen, PeruaansePas.
! 
(normaal laat ik ook andere mensen dingen met haar proberen, maar ze had nu zó weinig zin dat ik dat maar niet gedaan heb
)
Hoewel Maroush toen vrijwel iedereen weg was nog even een paar dingen met hem gedaan heeft. Hij werd weer helemaal enthousiast
Ik ben echt onwijs benieuwd naar de foto's Sandra!
Foto's komen er ook zo spoedig mogelijk op. Denk dat ik rond de 200 zit, maar zitten heel veel bij die op elkaar lijken, omdat ik uit voorzorg maar 3 foto's achter elkaar liet maken (ook al vind mijn camera het af en toe nodig om op die manier maar één of twee foto's te maken
)
Haha.

Ik ga nu ook even een topic maken met mijn foto's.
Ik zal de filmpjes nog wel een keertje uploaden (ben nu druk bezig)