Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 17:37

stellert schreef:
Bonita14 schreef:
mandy ; gaat rosalie niet mee op noon?

nee denk het niet want pauliene wou ook wel graag mee met noon dus denk het niet.

Hmm misschien mee op de fiets..als ze dat wilt..

Zijn er eigelijk helemaal verder op bokt geen andere mensen die meewillen of kunnen?
Lijkt me sterk dat er voor de rest geen andere bokkers zijn

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 17:39

Ik wou eerst wel mee of de fiets of foto's maken. Maar ik ga die dag naar Walibi. Mocht om een reden bijv niet doorgaan zou ik wel meewillen op de fiets en foto's maken.

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 19:01

calimerofoxy schreef:
Ik wou eerst wel mee of de fiets of foto's maken. Maar ik ga die dag naar Walibi. Mocht om een reden bijv niet doorgaan zou ik wel meewillen op de fiets en foto's maken.

haha okee is goed!

Patty14

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:09

Ik zou het jullie optijd laten weten of ik dan mee ga ofniet.

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 20:06

calimerofoxy schreef:
Ik zou het jullie optijd laten weten of ik dan mee ga ofniet.

Is goed hoor

Eejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 22:23

met Hoeveel gaan we nou precies?
en weten we al een rondje ofzo ? iemand die mischien een plattegrond kan plaatsen ofzo
vink wel handig om te weten hoever het is enzo

hipkippie

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 12:29

ok zullen we dan maar weer een nieuw lijstje maken?
die andere klopt toch nie meer.

Citaat:
- Rianne (kimbalover)
- Marloes
- Sharona (bonita14)
- Wendy
- Mandy (stellert)

verder weet ik de namen niet uit mijn hoofd

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 16:50

kimbalover schreef:
ok zullen we dan maar weer een nieuw lijstje maken?
die andere klopt toch nie meer.

Citaat:
- Rianne (kimbalover)
- Kelly (_Catlover_)
- Eline (Eejj)
- Marloes
- Jolinde (Catcho)
- Manon (Sno0pylover)
- Sharona (bonita14)
- Wendy
- Mandy (stellert)
- Joyce (JoyCiej007)

verder weet ik de namen niet uit mijn hoofd

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 17:25

heeey ik heb even een vraagje he?

word er ook gecrosed op de buitenrit ?
wij willen namelijk niet mee als er gecrosed wordt.
we vinden het niet erg als er een keer rustig gegalopeert word maar als er gecrosed word gaan ik, wendy, leone en pauliene niet meer mee. namelijk omdat ik al met een hecamore rij en mijne is heel druk buiten en die van wendy en pauliene ook en de van leonie kan dat nie omdat ze te oud is en dan word het gewoon te gevaarlijk. als er gewoon lekker normaal gereden wordt willen we nog wel mee.
xXx

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 17:53

stellert schreef:
heeey ik heb even een vraagje he?

word er ook gecrosed op de buitenrit ?
wij willen namelijk niet mee als er gecrosed wordt.
we vinden het niet erg als er een keer rustig gegalopeert word maar als er gecrosed word gaan ik, wendy, leone en pauliene niet meer mee. namelijk omdat ik al met een hecamore rij en mijne is heel druk buiten en die van wendy en pauliene ook en de van leonie kan dat nie omdat ze te oud is en dan word het gewoon te gevaarlijk. als er gewoon lekker normaal gereden wordt willen we nog wel mee.
xXx

Nou iig ga ik niet crossen met een shet aan me hand
Nee maar volgens mij kunnen we beter gewoon rustig aan lekker veel stappen,draf rustig en rustige galop soms even want het word (Hoop ik) een lange rit.
Dus als we bij deze afspreken om niet te crossen?

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:27

ghehe ik zie mezelf al met de aanspanning gaan crossen daaro dat gaat waarschijnlijk niet goed wel soms een klein galopje over de zandweg, maar niet te lang want da's anders te zwaar en bovendien wordt ik dan ontzettend door mekaar geschud op de bok

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-06 19:51

JoyCiej007 schreef:
ghehe ik zie mezelf al met de aanspanning gaan crossen daaro dat gaat waarschijnlijk niet goed wel soms een klein galopje over de zandweg, maar niet te lang want da's anders te zwaar en bovendien wordt ik dan ontzettend door mekaar geschud op de bok

Hahah dat lijkt me ook!
Nee Birky houd het vast niet vol zo lange galop maar de rest zal dan wel ff een stukje verder door kunnen galoperen als ze het willen

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 20:29

Daarom, de shets kunnen het dan mooi rustig aan doen

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 21:51

ik bedoel maar en ik vin diegene die wel hard willen gaan maar even weg moet gaan want dan ben ik het er niet mee eens want voor mij is dat gewoon te link

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:10

wij gaan waarschijnlijk niet mee omdat sharona enzo wel willen gaan crossen en daar heb ik dus geen zin in dus ik weet niet wat de bedoeling is er mag va mij wel gegalopeert worden maar daar heb ik geen zin in en het wordt ook een lange rit dus ik heb daar geen zin in en anders gaan wij met ze alleen van a\onze stal wel allen een buitenrit maken want daar heb ik geen zin in. want ik vind het dan ook gevaarlijk want rianne sharona en marloes gaan dus voorop en dan zit ik dus ook met dat probleem stellert kan niet agter lopen want dan gaat hij vervelend lopen doen proberen in te halen ( en dan kan die gaan trappen ) dus daar heb ik al helemaal geen zin in. nouyaa hopelijk begrijpen jullie het een beetje. wan ik neem aan dat dat ook niet leuk is voor de shetlanders. en hun nemen het nu helemaal over wat en hoe.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 22:20

stellert schreef:
wij gaan waarschijnlijk niet mee omdat sharona enzo wel willen gaan crossen en daar heb ik dus geen zin in dus ik weet niet wat de bedoeling is er mag va mij wel gegalopeert worden maar daar heb ik geen zin in en het wordt ook een lange rit dus ik heb daar geen zin in en anders gaan wij met ze alleen van a\onze stal wel allen een buitenrit maken want daar heb ik geen zin in. want ik vind het dan ook gevaarlijk want rianne sharona en marloes gaan dus voorop en dan zit ik dus ook met dat probleem stellert kan niet agter lopen want dan gaat hij vervelend lopen doen proberen in te halen ( en dan kan die gaan trappen ) dus daar heb ik al helemaal geen zin in. nouyaa hopelijk begrijpen jullie het een beetje. wan ik neem aan dat dat ook niet leuk is voor de shetlanders. en hun nemen het nu helemaal over wat en hoe.

Wat loop jij nu te raar te praten dan? Dat WIJ willen crossen, waarom ga jij eigenlijk mee als je toch niet eens wil galloperen? En wie zegt dat jij achter moet lopen? Mens, stel je niet zo aan!
En dan ga je toch lekker een buitenrit met de mensen van jullie stal maken, een lekkere saaie buitenrit
Wij vinden het saai als er niet eens een paar keer gegalopeerd mag worden, naja goed weet niet wat de anderen ervan denken, maar als jij niet meer meegaat, ik lig er iig niet wakker om
En hoezo nemen WIJ het nu over dan? Alleen omdat ik wat heb gezegd, snap niet waarom jij rianne en marloes erbij haalt, die hebben niet eens wat gezegd, dus voor mijn part loop je nu gewoon 8erlijk te praten. En die shetlanders kunnen af en toe ook wel een galopje maken hoor, dus stel je niet zo aan !

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 06:58

sharona hou nou o ik heb helemaal niet gezegt dat er niet gegalopeert mag worden !! jij hebt in ons gesprek gezegt dat het niet veel aan is als er niet gecrost mag worden en jij hebt dat allemaal gezegt tegen wendy & mij dus maarja de waarheid is hard nou als jij je pony wil vernagelen moet jij weten maar ik niet dus. het wordt ook een lange rit nou jij moet zelf wete wat jij doet maar jij houd geen rekening met de paarden !!

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 10:26

*zucht* ........ degenen die fijn willen gaan crossen moeten dat vooral lekker doen; dan zorgen we gewoon dat die voorop lopen, en mensen die niet willen crossen lopen dan maar gewoon met de shetjes mee; ik laat die van mij misschien een klein stukje verzameld galloperen, maar crossen met een aanspanning zonder marathonwagen vind ik onverantwoord; wat ieders doet moet ie zelf weten, maar ik heb de verantwoordelijkheid over mijn eigen aanspanning en pony....... laten we er verder geen problemen van maken; mensen die niet mee willen gaan gewoon niet mee en
@stellert: ik ga zowiezo niet op zo'n manier 'crossen', en denk catlover ook niet, dat gaat niet zo met shets ook al hebben ze een superconditie..... dus degenen die niet willen 'crossen' kunnen dan mooi bij ons blijven

Enneh; dat 'zeiken' tegenelkaar kan ook mooi via msn

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 11:28

Tja mandy de boel verdraaien kan ook he ik heb helemaal niks tegen wendy gezegt
maargoed tis wat jullie willen.. ik heb gewoon gezegd dat ik een buitenrit niks aan vind als er niet gegalopeerd mag worden

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 13:28

maakt me veder ook niet meer uit maar ik ga niet mee doen aan dat crossen ik wil wel galoperen maar ik ga niet crossen.

JoyCiej007

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 14:11

@Sharona; niet alleen tegen jou bedoeld, maar eh als iederéén moeilijk gaat doen dan gaat het nooit samen lukken; iedereen zal zich een klein beetje aan anderen moeten aanpassen om het leuk en gezellig tehouden, nietwaar?

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 14:55

JoyCiej007 schreef:
@Sharona; niet alleen tegen jou bedoeld, maar eh als iederéén moeilijk gaat doen dan gaat het nooit samen lukken; iedereen zal zich een klein beetje aan anderen moeten aanpassen om het leuk en gezellig tehouden, nietwaar?

Precies.. 2 andere gingen ook al niet meer mee ivm dat gezeur..dus moet iedereen zich maar aanpassen zodat het in ieder geval nog gezellig word

Marja1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 16:33

Ik ben er dan niet, maar als ik de gezellige sfeer hier lees vind ik dat ook niet zo erg

elise01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-06 17:12

Weten jullie de route al? (of jullie nog door lettele komen? zo ja ga ik wel even zwaaien )

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-06 17:55

elise01 schreef:
Weten jullie de route al? (of jullie nog door lettele komen? zo ja ga ik wel even zwaaien )

Haha nee we weten de route volgens mij nog niet toch Joyce?
Moeten we nog maar even kijken anders zeg ik het nog wel!